آیا تولید گرانول و بازیافت ضایعات پلاستیکی ، شغلی سود آور است؟

 

موضوع دستیابی به درآمد بالا موضوعیست که بیشتر مردم جهان در تلاش آن میباشد، کمتر کسی را میتوان یافت که به این موضوع فکر نکرده باشه و دنبال آن نرفته ، موضوعی که قابل تامل میباشد ، این است که چه کسب و کاری میتواند متناسب بودجه ما راه اندازی شود و در اسرع وقت به سوددهی برسد ، در واقع میتوان گفت صاحبان کدام کسب و کار میتوان ظرف مدت کوتاهی به بهترین نتیجه از سرمایه گذاری خود دریافت کند ؟در میان هزاران کسب و کار ، یکی از ایده آل ترین و مصرفی ترین ، تولید پلاستیک میباشد و کسب درآمد از طریق تولید پلاستیک میباشد. امروزه عوامل بسیاری نظیر بالا رفتن کیفیت زندگی انسان ها ، تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی افراد ، حفاظت از محیط زیست ، تولید لوازم کم هزینه و پر مصرف و … چندین عامل مهم برای ایجاد کسب و کار در صنعت پلاستیک سازی میباشد.  چنانچه به اطراف و محیط پیرامون نگاه کنیم، کمتر وسیله ای را میتوان یافت که حداقل قطعه پلاستیکی در آن بکار نرفته باشد.

 

تولید پلاستیک نیازمند ماده اولیه ای به نام گرانول میباشد و در کل ، کسب درآمد بالا از طریق تولید گرانول، جزو یکی از راه های کسب درآمد بالا با سود بسیار برای افراد شده است.

 

تولید گرانول

تولید گرانول

 

 درآمد زایی بالا از طریق تولید گرانول به چه صورت انجام میگیرد؟

 

سود تولید گرانول مواد پلاستیکی و پلیمری به عوامل مختلفی بستگی دارد، به عنوان مثال سود تولید گرانول از پلیمر PE با سود تولید گرانول PP متفاوت میباشد. سود تولید گرانول پلاستیکی به عوامل متعددی بستگی دارد که در این مقاله از گروه آی تی بهساز پلیمر به بررسی آن ها میپردازیم … تا انتها همراهمان باشید.

این جمله که سود تولید گرانول بالاست صحیح است اما لازم به ذکر است بدون رعایت نکاتی که گفته میشود این سود امکان پذیر نمیباشد ، پیشنهاد میشود حتما قبل از ورود به صنعت بازیافت پلاستیک حتمااااااااا اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.

کار پلاستیک بسیار سود آور است و سود بسیار خوبی به همراه دارد اما توجه کنید سود دهی به معیار های بسیاری بستگی دارد ، هزینه تولید ، هزینه ایجاد سوله ، هزینه حقوق کارگر و اپراتور ، قیمت مواد اولیه و ضایعات ، یافتن تامین کننده ای که بهترین متریال و تجهیزات در ساعت دستگاه گرانول ساز استفاده میکند و چندین فاکتور دیگر … ( البته به بازاریابی نیز بایستی اشاره شد.)

قطعات بکار رفته در دستگاه گرانول ساز،  مثل گیربکس یا الکتروموتور یا لوازم تابلو برق ، بیشتر روی عمر و اصطحلاک دستگاه و دردسر های سرویس دستگاه تاثیر دارند ولی نوع سیلندر مارپیچ و برخی قطعات علاوه بر عمر دستگاه ، تاثیر مستقیم بر کیفیت گرانول تولیدی و ظرفیت تولید دارند که بسیار مهم میباشد

 

 علت توضیح مطالب فوق و عنوان نوع قطعات دستگاه بخاطر همین امر بود که تفاوت قیمت های موجود در بازار و بین سازندگان چه علتی دارد . چون برای مثال قیمت یه گیربکس چینی مخصوص اکسترودر با یک گیربکس ایرانی ساخت تراشکاری در بعضی از سایزها تا ۴ برابر اختلاف قیمت دارد و یا در مورد سیلندر مارپیچ نیز قیمت سیلندر مارپیچ استاندارد چینی درجه یک با سیلندر ایرانی درجه دو یا چینی درجه ۲ حداقل ۲ تا ۳ برابر می باشد و حتی در برخی موارد نیز برخی قطعات اصلی دستگاه در دستگاههای گرانولساز استاندارد و غیر استاندارد ، برای پایین آوردن قیمت کلا حذف می‌شود مانند فیلتر و توری که با نبود این قطعه دردسر تولید و مدت زمان توقف برای تمیز کردن سوراخ های کلگی بسیار بالا خواهد بود

با توجه به مواردی که گفته شد بایستی ، سازنده دستگاه گرانول سازی را انتخاب نمایید که بهترین تجهیزات و قطعات را در ساخت دستگاه گرانول ساز اعمال کند.

ساخت دستگاه گرانول ساز با پیشرفته ترین تجهیزات

ساخت دستگاه گرانول ساز با گیربکس اکسترودر چینی 

 

گیربکس اکسترودر چینی

گروه صنعتی بهساز پلیمر با بیش از دو دهه تجربه در ساخت ماشین آلات صنایع پلاستیک ، با بهره گیری از مهندسین کارآمد و کارشناسان خبره ، سازنده ماشین آلات صنایع پلاستیک فعالیت دارد.

 

ساخت دستگاه تولید گرانول برای پلاستیک و نایلون از ضایعات با بکارگیری از بهترین دستگاه ها و تجهیزات وارداتی درجه یک نظیر :

 

**سیلندر مارپیچ (ماردون) چینی درجه یک مارک شینلو وارداتی “سیلندر مارپیچ نیتراته و مارپیچ آبکاری کروم ” **

**الکتروموتور چینی درجه یک**

**گیربوکس اکسترودر چینی درجه یک مارک گوآمو وارداتی **

** کاتر خورشیدی **

** اینورتر تایوانی CUMARK لوازم داخل ( ABM )

**المنت سرامیکی**

**بهمراه جک هیدرولیک و یونیت کامل**

**تابلو برق ترموستات دیجیتالی مارک آتونیکس کره**

**وان سردکن از جنس گالوانیزه**

**در ظرفیت های تولید مختلف از 80 کیلو در ساعت تا 700 کیلو در ساعت **

**برای انواع پلیمرهای پلاستیکی**

**در ظرفیت های مختلف**

_*_ سفارش ساخت به صورت تک مرحله ای و دو مرحله ای _*_

_*_ به صورت آب خنک و هوا خشک _*_

_*_ به صورت رشته ای و عدسی _*_

_*_به صورت زنده خور یا معمولی_*_

 

((یک سال گارانتی ، ده سال خدمات پس از فروش))

 

عوامل تاثیرگذار در سود تولید گرانول پلاستیکی

برای شروع کار هزینه های خود را تا میتوانید پایین بیاورید. به عنوان مثال حتما نیاز نیست کارگاه بازیافت خود را حتما نزدیک شهر راه اندازی نمایید و بابت این موضوع کرایه سنگینی نیز بپردازید و تا جایی که امکان دارد یک کارگاه با امکانات خوب ایجاد نمایید

سود تولید گرانول در هنگام تولید به عواملی بستگی دارد ، هرچه قدر تایم بیشتری برای تهیه مواد اولیه با قیمت مناسب بگذارید ، سود بیشتری دریافت میکنید و دارای انعطاف بیشتری در فروش خواهید بود.  فراموش نکنید که دایره ارتباطی خودتون رو گسترش دهید و فراموش نکنید برای تهیه مواد اولیه، شما کل ایران را دارید و خودتان را محدود به استان یا شهری نکنید ، با انواع پلاستیک های بازیافتی  آشنا شوید و اطلاعات خود را بالا ببرد. امروزه دستگاه بازیافت پلاستیک پیشرفته تر شده و بیشتر پلاستیک ها را بازیافت میکنند اما پیشنهاد ما این است که تمرکز خود را بر روی یک نوع پلاستیک گذاشته تا نتیجه بهتر و سریع تری داشته باشید.

ظرفیت تولید دستگاه های گرانول ساخت گروه صنعتی بهساز پلیمر متفاوت است و از ساعتی 80 کیلو تا 700 کیلو را میتوان قابل ساخت باشد و شما میتوانید بسته به نیازتان گرانول تولید کنید و سود روزانه شما برحسب این ظرفیت ها متفاوت است ، لذا هرچه ظرفیت تولید شما بالاتر باشد ، قطعا درآمد بیشتری نیز به همراه خواهید داشت. 

 در کل میتوان گفت :

هرچقدر بیشتر تولید کنید ، سود تولید گرانول بیشتری دارید و هزینه های کمتر 

هرچقدر بیشتر تولید کنید مواد اولیه بیشتری مورد نیاز دارید 

هرچقدر بیشتر تولید کنید به تلاش بیشتری برای فروش نیازمندید.

هرچقدر بیشتر تلاش کنید ، منجر به سود تولید گرانول پلاستیک بیشتری خواهید شد

 

 

معرفی گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

گروه صنعتی بهسازان پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و از بدو شروع همیشه سعی نموده که با استفاده از علم روز در این صنعت ماشین آلات تولیدی خود را از نظر فنی و کیفی در بالاترین سطح نسبت به موقعیت و امکانات موجود کشور ، طراحی و تولید نماید  .

 

لازم به توضیح و تذکر است که در بین سازندگان دستگاه در ایران فقط  2 یا 3 واحد دارای مجوز و پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن هستند که گروه صنعتی بهساز پلیمر از سال 79 تحت پروانه بهره برداری سازمان صنایع فعالیت می‌نماید.

و همچنین متاسفانه اکثر آگهی دهندگان در فضای اینترنت با عنوان سازنده دستگاه ظروف یکبارمصرف واسطه می‌باشند و هیچگونه مجوز از اداره صنایع نداشته و حتی نام شرکت و یا نام تجاری انتخاب کرده برای معرفی کالا خود نیز درهیچ اداره و سازمانی ثبت شده نیست.

دستگاه ها و خط تولید های ساخت گروه صنعتی بهساز پلیمر

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و گیربکس اکسترودر و سیلندرمارپیچ

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک  (ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و گیاهی )

✅ دستگاه تولید ورق ژئومبران و دستگاه تولید ورق استخر کشاورزی

✅ دستگاه تولید سینی نشا

✅ دستگاه گرانولساز مواد (  PP.PE.PS.ABS.PET رشته ای تک و دو مرحله  )  ( عدسی . واتر رینگ . هوا خشک )

✅ سازنده دستگاه تولید ورق PP  و  PS و ABS و  PE وPET

✅ اکسترودر تک مارپیچ PS.PP.PE   و اکسترودر دومارپیچ موازی پارالل

✅ دستگاه تولید درب لیوان یکبار مصرف کاغذی، قهوه ، اسپرسو، پنیر و ماست شفاف PET

..

لیست قیمتهای مختلف خط تولید دستگاه ظروف یکبارمصرف

گروه صنعتی بهساز پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و آماده ارائه و فروش دستگاه ظروف یکبار مصرف  در ظرفیت ها و سایز های مختلف میباشد

برای اطلاع از قیمت های ** دستگاه گرانول ساز *** با شماره زیر در تماس باشید

گروه صنعتی بهساز پلیمر 

09122203855


کلمات کلیدی : 
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

67 − = 62