زمان تعمیر ساید چنل چه وقت هست و هزینه آن چقدر است؟

زمان تعمیر ساید چنل چه وقت هست و هزینه آن چقدر است؟

 

یکی از وسایل کاربردی که در بازار صنعت و کارخانه های بسیاری استفاده میشود ، ساید چنل میباشد. این محصول از قطعات با کیفیت و مناسب جهت استفاده در موتور های مختلف ساخته شده است. گاهی ممکن است در اثر هر گونه جابجایی یا مشکلات فنی ساید چنل خراب گردد در این صورت لازم است این مسئله مهم را با تعمیر کاری خبره در میان گذاشته و از آن کمک بگیرید.

در این مقاله از گروه صنعتی بهساز پلیمر درمورد این موضوع که در صورت مشاهده چه مسائلی بایستی به تعمیر کار مراجعه کرد و این موضوع که هزینه تعمیر ساید چنل چقدر است ، بررسی خواهد شد و چنانچه شما این محصول را خریداری کردید ، اطلاعاتی در مورد ساید چنل بایستی داشته باشید. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

در صورت مشاهده چه مواردی در ساید چنل، بایستی به تعمیرکار مراجعه کرد؟


برای مطالعه بیشتر : بررسی تخصصی ساید چنل گرینکو (Greenco)

 


چنانچه شما این محصول را خریداری نموده و نمیدانید در چه صورت و دیدن چه مواردی بایستی به تعمیر کار مراجعه کنید، بایستی موارد زیر را بخاطر بسپارید :

1 ) چنانچه در هنگام فعالیت ، سر و صدای زیادی از آن به گوش برسد…

گاهی ممکن است هنگامی که شما در حال استفاده از ساید چنل هستید ، متوجه سرو صدای زیاد آن شوید. در این صورت بایستی یه تعمیر کار خوب مراجعه کنید و این موضوع را در میان بگذارید. تعمیر کار به بررسی قسمت های مختلف ساید از جمله بلبرینگ های هواساز آن و الکتروموتور و سایر قطعات میپردازد و سپس در کمترین زمان ممکن به تعمیر ساید چنل شما میپردازد.

  

2 ) آمپر کشیدن تجهیز

شاید در هنگام فعالیت ساید چنل خود، متوجه آمپر کشیدن آن شوید و در این صورت بدون هیچ نگرانی به تعمیر کار خود مراجعه نمایید. تعمیر کار نیز با بررسی چند قطعه مورد نظر از جمله بلبرینگ های آن ، پروانه ایمپلر مشکل را یافته و درصدد حل آن بپردازد.

هزینه تعمیر ساید چنل

برخی افراد معتقدند هزینه تعمیر ساید چنل یکسان و نرخ مشخصی دارند اما اینگونه نیست و بسته به نوع خرابی و مدل محصول ، میزان دستمزد و اجرت شخص تعمیر کننده و میزان نیاز به تعویض قطعات و میزان آسیب دیدگی و همچنین تکنولوژی که در آن بکار رفته و نهایتا مدت زمانی که ساید چنل شما دارای گارانتی میباشد یا خیر ، متفاوت است.

دستمزد و اجرت شخص تعمیر کننده

مسلما هر شخصی میداند که تمامی تعمیر کاران هزینه یکسانی برای کارهای تعمیراتی خود نمیگیرند. بلکه بسته به میزان خرابی دستگاه ، قطعات مورد نیاز یا حتی سابقه فرد در این کار، مبلغ متفاوت خواهد شد. افرادی که دارای تجربه و مهارت بیشتری هستند، قطعا هزینه و دستمزد بیشتری طلب میکنند و کسانی که دستمزد کمتری دارند، برعکس است.

نیاز به تعویض قطعه ساید چنل

چنانچه میزان خرابی بیشتر باشد یا قسمتی سوخته باشد، احتیاج ب تعمیر ساید چنل یا حتی تعویض آن خواهد بود که درین صورت میزان هزینه های لازم بالاتر خواهد شد.

 

مشکل مهم و اساسی جریان هوای ناکافی در ساید چنل ها

همانگونه که میدانید تسهیل جریان هوا از راه های متفاوت نظیر مجاری ، اسکلت ساز یا خروج از راه دیگر انجام میگیرد. مسائل مختلفی ممکن است منجر به خروج ناکافی یا ناقص هوا شوند، از جمله نقص های کمربند فن یا هر گونه اتصال نامعیوب و نقص دریچه کنترل، میتواند منجر به این مسئله شود. برای اصلاح هریک از این موارد، تعمیرکار راه های خاصی را پیش میگیرد و بسته به زمان و تجربه فرد، هزینه های مختلفی را به دنبال دارد. از جمله موارد دیگر تعمیر ساید چنل؛ مواقعی میباشد که پمپ هواده فاضلاب و تعمیر پمپ هواده پرورش ماهی به کارگیری میشود. در صورت خرابی در قسمت های ذکر شده، بایستی با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و در صدد حل مشکل پیش آمده برآید.

سخن پایانی

امروزه با توجه به گرانی و نوسانات ارزی ، قطعاتی نظیر ساید چنل ، در صورت خرابی و ایجاد مشکلاتی در آن ، بهترین کار ، تعمیر قطعه و قسمت مورد نظر میباشد. چرا که تعمیر آن قطعا هزینه کمتری برای فرد بدنبال دارد. تعمیر کار تمامی قسمت های هدف را مورد بررسی قرار داده و شروع ب انجام تعمیر ساید چنل مورد نظر میکند. از جمله قسمت های هدف و اجزایی که میتواند منجر به آسیب برسد، شامل پوسته و پروانه ها و اورینگ ها و چرخ دنده های تایمینگ و شفت ها و فیلتر هوا و بلبرینگ ها باشد.

.

گروه صنعتی بهساز پلیمر نماینده فروش ساید چنل گرینکو ،

.

بهترین ساید چنل GREENCO را به شما ارائه میدهد که جهت خرید ساید چنل گرینکو

.

میتوانید با کارشناسان ما همه روزه در تماس باشید . 

 


گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

⬢⬢ سازنده و تولید کننده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و دستگاه گرانول ساز
⬢⬢ سازنده و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک
⬢⬢ مشاوره، طراحی، ساخت، تولید و راه اندازی خط تولید
⬢⬢ با ۲۰ سال سابقه ساخت و تولید
⬢⬢ با گارانتی و پشتیبانی
⬢⬢ ساخت، تولید، صادرات و واردات تجهیزات انواع ماشین آلات و تجهیزات خط تولید ظروف یکبار مصرف

 

شماره تماس : 09122203855

 

ساید چنل گرینکو (Greenco)

 

معرفی ساید چنل گرینکو

 

ساید چنل گرینکو Greenco  دستگاهی میباشد با قابلیت دمش و مکش که به میزان مشخصی، قابلیت مکش هوا را دارد. بلوئر ساید چنل گرینکو شامل دو مشخصه مهم شامل ماکزیمم فشار خروجی بر حسب میلی بار و میزان هوا دهی با دبی ماکزیمم که بر حسب متر مکعب بر ساعت تعیین میگردد. بر طبق شکل و نوع و کاربرد میتوان براساس نیاز مشخصه مورد نیاز را انتخاب کرد.

پمپ های کانال جانبی ، ماشین هایی میباشند که به جهت جابجایی هوا از طریق روش جابجایی غیر مثبت استفاده میگردد. یک وسیله جابجایی مثبت، مقداری هوا را به دام انداخته و آن را مجبور میسازد تا یک فاصله معین در یک جهت معین حرک بدهد. با این حال، روشی که بوسیله آن دمنده های کانال جانبی ، هوا را حرکت میدهند. این امکان را میدهد مقداری از هوا که از روی تیغه پروانه عبور میکند، از آن عبور کند. این هوا بوسیله تیغه دیگری به جلو حرکت میکند. ساختار دمنده کانال جانبی به نسبت ساده بوده ، این ساختار شامل یک پروانه با پره هایی میباشد که از آن خارج میگردد. این پروانه در محفظه ای با فضای خالی میان نوک تیغه و محفظه محصور شده میباشد لذا هیچ تماسی با هم نداشته و هوا از طریق یک دریچه ورودی به داخل دمنده جریان میابدو از طریق یک درگاه اگزوز خارج میگردد.

 

نحوه راه اندازی ساید چنل گرینکو Greenco

برای راه اندازی ساید چنل گرینکو Greenco ، موتور پروانه را بصورتی به حرکت در میآورند که تیغه ها در داخل محفظه میچرخند. دمنده هوا از طریق ورودی، هوا را به داخل میکشد و این هوا هنگام ورود ، به وسیله تیغه ای روی پروانه تماس پیدا میکند. تماس با تیغه متحرک ،هوا را تسریع میکند و نتیجا آن را به سمت بیرون به سمت محفظه حرکت میدهد. هوای تحت فشار به وسیله یک خروجی اگزوز از دمنده تخلیه میگردد، اما تمام هوای لمس شده به وسیله تیغه مشخص ، بالافاصله از آن خارج نمیگردد. پمپ هوا گرینکو با یک حلقه دایره ای شکل از فضای بین تیغه های پروانه و محفظه منجر میشود مقداری هوا از اولین تیغه ای که با آن تماس برقرار میکند عبور کرده. مکنده ساید چنل گرینکو Greenco  بدین دلیل گاهی اوقات به عنوان پمپ احیا کننده نیز شناخته میشود. این هوا به پایه تیغه بعدی میآفتد و تماس با این تیغه دوم ، سپس این هوا را به همان روش اول شتاب میدهد.

 

وظیفه ساید چنل گرینکو Greenco

بسیاری از برنامه ها از دمنده های کانال های جانبی، از صنایع سنگین گرفته تا فرآیند های شیمیایی و محیطی استفاده مینمایند. امکان دارد آن ها در عملیاتی نظیر بسته بندی، بلند کردن و انتقال محصولات در یک کارخانه استفاده شوند. اقداماتی نظیر حذف گرد و غبار و دود، هوادهی فاضلاب و استخراج بخار خاک ، به صورت کلی ، وکیوم گرینکو دمنده های احیا کننده برای کاربرد هایی که شامل جریان هوای زیاد در فشار کم یا مکان هایی که نیاز به خلا است ، مناسب میباشند. با توجه به این موضوع که تنها قسمت متحرک هر واحد پروانه است، دمنده های احیا کننده بسیار قابل اعتماد میباشند و سایش کمی را تجربه میکنند. نتیجتا آن ها نیاز به تعمیر و نگهداری یا خرابی به صورت محدود و کمی دارند.

کمترین فاصله بین پروانه و محفظه ایجاب میکند که زباله ها برای عملکرد بدون خرابی از دمنده دور نگه داری شوند. فیلتر کردن هوا قبل از ورود ب دمنده، راه خوبی جهت تمیز نگه داشتن دستگاه و حرکت آزادانه پروانه است. چنانچه پروانه و محفظه قفل شوند، امکان دارد دستگاه غیر قابل تعمیر آسیب ببیند. بعضی از ساید چنل گرینکو برای اهداف خنک کننده به جریان هوا از طریق آن ها متکی هستند. فشار بیش از حد دستگاه امکان دارد منجر به کند شدن یا توقف جریان هوا و نتیجتا مانع خنک شدن لازم شوند. چنانچه پروانه دمنده با سرعتی متفاوت از محفظه گرم شود، ممکن است اندازه آن سریع تر از محفظه منبسط شود. چنین عدم تطابقی میتواند منجر به اختلال در حرکت پروانه در اثر تماس با محفظه شود.

مزایای ساید چنل گرینکو Greenco 

 

سطح سر و صدای کم

دمنده های کانال جانبی به صدا خفه کن داخلی مجهز بوده و صفحه حامل نیز خاموش میشود. حداکثر درجه کاهش نویز به دست میآید. مقدار نویز در حین کار بسته به مدل ، تنها 55 دسی بل تا 80 دسی بل میباشد.

 

بدون لرزش

دمنده کانال جانبی بر روی یک صفحه حامل نصب شده اس که جاذب ارتعاش بوده و هم زدن های احتمالی ناشی از عملکرد روتور تا آنجا که ممکن است کاهش میابد .

 

هوای 100% بدون روغن

به علت چرخش بدون تماس پروانه ها، روغن کاری ضروری نبوده و روش فشرده سازی خشک و بدون روغن بوده و گازی که بایستی فشرده شود آلوده نمیشود.

 

نگهداری راحت و آسان

پروانه دمنده های کانال جانبی ، به طور مستقیم روی شفت موتور نصب میشود. در حین کار ، چرخش کاملا بدون تماس بوده و روغن کاری لازم نیست . این کار منجر شده حتی در حین کار مداوم ، عملیات تقریبا بدون نیاز تعمیر و نگهداری میباشد.

 

کیفیت بسیار بالا

پروانه برای عملکرد بالا طراحی شده است، موتور با کیفیت بالا در کپسول خود محصور شده است و بوسیله آب بندی شفت محافظت میشود. لازم به ذکر است نگهداری دستگاه کم بوده اما طول عمر بالایی دارد.

 

نصب راحت و آسان

نصب دستگاه ها بدون مشکل میباشد و دمنده های کانال جانبی ، آماده اتصال میباشد. در موقعیت محور مورد نظر نصب کنید و اتصالات را به سیستم متصل کنید و نصب الکتریکی را انجام دهید و دستگاه آماده بهره برداری میباشد.

 

قیمت ساید چنل گرینکو

گروه صنعت بهساز پلیمر نماینده فروش ساید چنل گرینکو ، بهترین ساید چنل GREENCO را به شما ارائه میدهد که جهت خرید ساید چنل گرینکو میتوانید با کارشناسان ما همه روزه در تماس باشید . 

عملکرد بلوئر گرینکو

بلوئر را میتوان طبق ساختار و نوع عملکرد آن به چند بخش طبقه بندی کرد :

  • بلوئر تک پروانه
  • بلوئر دو پروانه
  • بلوئر سه پروانه

 

ساید چنل تک پروانه

از جمله مهمترین عوامل تعیین دبی بلوئر ساید چنل، تعداد پروانه استفاده شده در آن میباشد . ساید چنل های تک پروانه حداکثر تا 500 میلی بار فشار را تولید مینماید.

 

ساید چنل دو پروانه

ساید چنل های دو پروانه ، دارای قابلیت ایجاد فشار تا حداکثر 750 میلی بار را دارا میباشند. از مهمترین مزایای ساید چنل ها، قرار گرفتن پروانه روی شفت موتور میباشد که منجر به کاهش لرزش و صدای پمپ میگردد.

این موضوع را علی الخصوص در ساید چنل های گرینکو مشاهده میکنیم که منجر به افزایش کاربرد محصولات این کمپانی در صنایع مختلف میباشد.

 

ساید چنل سه پروانه

ساید چنل های سه پروانه ، قابلیت ایجاد فشار را در میزان بیشتری دارا میباشند. اغلب جنس پروانه ها از آلومینیوم بوده که دارای مقاومت زیادی میباشد. ساید چنل های سه پروانه ، قابلیت ایجاد فشار تا حداکثر 1070 میلی بار را دارا میباشند.

 

ساختار ساید چنل گرینکو

در کل ساختار یک دمنده کانال جانبی نسبتا ساده میباشد. این ساختار شامل یک پروانه با پره هایی است که از آن خارج میشود. این پروانه در محفظه ای با فضای خالی بین نوک تیغه و محفظه محصور شده و هیچ تماسی با هم ندارند. هوا از داخل یک دریچه ورودی به داخل جریان میابد و از طریق یک درگاه اگزوز خارج میشود. ساید چنل گرینکو از یک ورودی و خروجی در سایز های مختلف که بر روی هوزینگ قرار دارد تشکیل شده است. داخل هوزینگ بسته به تک مرحله ای یا دو مرحله ای بودن ساید چنل، پروانه های مخصوص قرار دارند. این پروانه ها از طریق شفت به الکتروموتور 2900 دور متصل میشوند. الکتروموتور نیروی دورانی به دست آمده را به پره های ساید چنل منتقل کرده و بدین ترتیب شاهد عملیات مکش در ورودی بلوئر یا دهش در خروحی ساید چنل خواهیم بود.

نکته : جلوگیری از ورود گرد و عبار و ذرات به داخل ساید چنل امریست مهم. بدین منظور بایستی از فیلتر های مخصوص استفاده کرد. لازم ب ذکر است شرکت گرینکو ساید چنل های خود را به شکلی میسازد که امکان تعویض الکتروموتور بعلت کوپله شدن آن در کارخانه وجود ندارد.

 

ساید چنل دمنده و مکنده گرینکو

ساید چنل ها دارای دو حالت کلی میباشند که این دو حالت دمنده و مکنده میباشد. بلوئر ساید چنل و به عبارتی دیگر ساید چنل دمنده مناسب تمام افرادی میباشد که احتیاج به خروجی قدرتمند از فن عادی دارا میباشند ، بسیار مناسب است. همچنین از سوی دیگر افرادی که نیازمند فشار خلا به حجم بیشتری میباشند و محدوده بیشتری مد نظر آنان است، پمپ وکیوم یا مکنده گرینکئ مناسب آنان میباشد.

کاربرد ساید چنل گرینکو در صنایع مختلف

ساید چنل گرینکو دارای کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف میباشد که در زیر به بررسی آن میپردازیم :

1 ) کاشی و سرامیک

2 ) صنایع بسته بندی

3 ) صنعت تولید کاغذ

4 ) صنایع خودرو سازی

5 ) شیلات و آبخیز داری

6 ) صنایع پودری و گرانول

7 ) صنایع بهداشتی و غذایی

8 ) تصفیه خانه های آب و فاضلاب

 

عملکرد ساید چنل گرینکو GREENCO

عملکرد ساید چنل گرینکو بدین صورت است که به وسیله چرخش پروانه ، هوا را بلعیده و با فشرده سازی هوا، آن را به وسیله فن آلومینیومی با فشار بیشتر خارج میکند. به این نکته توجه کنید قابلیت دمندگی و مکندگی ساید چنل گرینکو محدود بوده و میتوان در شرایطی که نیاز به هوا با حجم یا فشار بالا باشد از این ساید چنل استفاده کرد.

 

کاربرد ساید چنل گرینکو

از ساید چنل گرینکو GREENCO در صنایع تولید پلاستیک و خودرو سازی و تصفیه فاضلاب و آزمایشگاه ها و پرورش ماهی و آبزی ، سیستم انتقال مواد و صنایع سرامیک و کاشی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

مزایای ساید چنل گرینکو

از مزایای ساید چنل گرینکو میتوان به مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی و کیفیت بسیار بالا به نسبت سایر بلوئر های چینی، کم حجم بودن و کم وزن بودن ، آلودگی صوتی بسیار کم، داشتن بازدهی بالا و استهلاک پایین، آسان بودن نگهداری و تعمیر و در دسترس بودن لوازم های یدکی آن اشاره نمود.

 

گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

⬢⬢ سازنده و تولید کننده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و دستگاه گرانول ساز
⬢⬢ سازنده و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک
⬢⬢ مشاوره، طراحی، ساخت، تولید و راه اندازی خط تولید
⬢⬢ با ۲۰ سال سابقه ساخت و تولید
⬢⬢ با گارانتی و پشتیبانی
⬢⬢ ساخت، تولید، صادرات و واردات تجهیزات انواع ماشین آلات و تجهیزات خط تولید ظروف یکبار مصرف

 

شماره تماس : 09122203855

گرانول نایلون یک نوع مواد پلاستیکی است که به صورت دانه‌های کوچک تولید می‌شود. این گرانول‌ها از پلاستیک نایلون ساخته شده و برای استفاده در صنایع مختلف مانند تولید فیلم های پلاستیکی، لوله ها، کیسه ها و قطعات خودرو استفاده می‌شود. این مواد دارای خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مناسب برای استفاده در برخی از صنایع و دارای خصوصیات مقاومت در برابر حرارت، ضربه و شکستگی است. در واقع میتوان گفت گرانول ها دانه های ریز گلوله شکلی هستند که در مقابل حرارت تغییر شکل داده و به صورت مایع درمیآند و در فرآیند تولید پلاستیک از گرانول های ذوب شده به عنوان ماده اولیه استفاده میشود.

 

انواع گرانول نایلون

 

اغلب گرانول ها طبق رنگی که دارند به چند دسته تقسیم بندی میشوند . البته فاکتور های مهم دیگری هم در دسته بندی گرانول ها وجود دارد . مثلا کاربردی که گرانول ها دارند متفاوت میباشند و این نیز دلیلی بر دسته بندی آنها میباشد . در این بخش به بررسی انواع گرانول نایلون میپردازیم :

گرانول نایلون شیشه ای

گرانول نایلون شیشه ای از موادی با درجه متوسط ساخته و دارای رنگ شفافی میباشد.

گرانول نایلون شیری

گرانول نایلون شیری در تولید سفره های یکبار مصرف و پلاستیک های شیری رنگ استفاده میشود.

گرانول نایلون عسلی

این گرانول ها رنگ کدری داشته و برای تولید کیسه های پلاستیکی رنگی مورد استفاده قرار میگیرد.


  برای مطاللعه بیشتر : دستگاه گرانول ساز 


از گرانول نایلون برای تولید چه پلاستیک هایی استفاده میشود:

مهمترین کاربرد های گرانول در تولید پلاستیک عبارتند از :

1 ) پلاستیک های دسته دار معمولی

2 ) کیسه های زباله

3 ) برخی از کیسه های فریزر

4 ) ظروف یکبار مصرف تزریقی

5 ) پلاستیک های گلخانه ای

6 ) بعضی از بسته بندی ها

 

آیا گرانول نایلون مواد اولیه درجه یک محسوب میشود؟

بسیاری از مردم تصور میکنند که منظور از گرانول، مواد اولیه درجه دو و یا سه میباشد. این تصور اشتباه بوده و مواد اولیه درجه یک پتروشیمی نیز گرانول محسوب میگردد. مواد گرانولی چنانچه به صورت مستقیم از مواد پتروشیمی نو تولید شده باشند، نو و درجه یک محسوب میشوند. اما چنانچه گرانول مورد نیاز فقط از طریق بازیافت مواد پلاستیک دیگری نظیر دمپایی پلاستیکی ، بسته بندی های پلاستیکی و لوازم تحریر پلاستیکی و … بدست بیایند، بازیافتی و ضایعاتی محسوب میشوند. لازم به ذکر است که هر پلاستیک با چند بار بازیافت ، خاصیت گرانولی خود را از دست میدهد.

 

گرانول های پر کاربرد در تولید نایلون

امروزه تولید فیلم و نایلون در صنعت های مختلف نظیر بسته بندی و کشاورزی و …. کاربرد فراوانی دارد. شرکت ها و تولیدی های مختلفی در کشور ، به تولید نایلون های مختلف نظیر کشاورزی و گلخانه ای و استرچ و عریض و مالچ و … میپردازند. در این میان ، مواد اولیه مورد استفاده در تولید این نایلون ها دارای اهمیت بالایی میباشد. گرانول فیلم و نایلون به عنوان ماده اولیه در تولید این محصولات مورد استفاده قرار میگیرد.   

 

خرید گرانول نایلون با کیفیت

 

 

امروزه ، متاسفانه ، سودجویان ، بخاطر منفعت های شخصی خود ، برخی از مواد بی کیفیت را در قالب مواد باکیفیت با قیمت بالا در بازار عرضه میکنند، بایستی در انتخاب و خرید محصولاتی نظیر گرانول دقت کنید تا بتوانید محصولاتی باکیفیت خریداری نمایید . بدین منظور قبل از خرید گرانول نایلون با کیفیت؛ به نکات زیر توجه کنید :

1 ) گرانول نایلون را بایستی از مجموعه ها و مراکز معتبر خریداری نمایید. از جمله مهمترین نکاتی که در هنگام خرید گرانول بایستی مورد توجه قرارگیرد، خرید این گرانول از مراکز معتبر و مورد اعتماد میباشد. این مراکز اغلب از روش های مدرن و پیشرفته جهت تولید گرانول بهره مند میشوند. و در نتیجه محصولاتی با کیفیت عرضه میکنند.

2 ) به سطح گرانول ها توجه کنید؛ گرانول نایلون بایستی سطحی صاف و بدون ترک و حفره داشته باشند. زیرا گرانول هایی که دارای حفره و ترک های زیادی میباشند، در مقابل گرانول هایی که اغلب رنگ کدری دارند، از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.

3 ) آزمایش های کیفی را برروی گرانول انجام دهید، بدین منظور از کیفیت نهایی گرانول اطمینان حاصل میکنید. از تولید کننده و تامین کننده گرانول درخواست کنید که سختی و استحکام و ضربه پذیری و مقاومت گرانول نایلون را برای شما آزمایش کنند.

 

نقش قیمت گرانول نایلون بر روی کیفیت آن

اگر از شما بپرسند آیا قیمت گرانول نایلون ، تاثیری در کیفیت آن دارد یا خیر ، میتوان گفت در بسیاری مواقع میتوانیم این ملاک را برای خرید محصول مورد نظر قرار دهیم ، اما همیشگی نیست ، چنانچه خرید خود را از جای معتبری و مستقیم از تامین کننده انجام دهید ، قطعا قیمت واقعی برای شما در نظر گرفته اند. همچنین میتوان گفت درجه بندی گرانول نایلونی در قیمت آن موثر است . در واقع میتوان گفت نوع درجه یک گرانول با قیمت بالاتری عرضه میشود.

برخی از کاربران از ما پرسیده اند آیا خاصیت گرانول در دفعات زیاد بازیافتی آن کاهش میابد؟ بایستی گفت بله، چنانچه این مواد اولیه چند بار تولید شوند، دیگر خاصیت اولین بار را نخواهند داشت و میتوان گفت که کاربرد گرانول نایلون کاهش خواهد.


گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

** سازنده انواع اکسترودر , گرانول ساز های تک مرحله ای و دو مرحله ای**
(رشته ای اب خنک و عدسی واتر رینگ)

✅کاتر خورشیدی

✅برای انواع پلیمرهای پلاستیکی ( pet | pp | ps | pe | abs و …. )

✅در ظرفیت های مختلف ( از 80 کیلو تا 700 کیلو در ساعت )

* گیربکس مارک GUAMO **

* سیلندر مارپیچ چینی مارک شین لو *

* الکتروموتور چینی درجه یک *

* کاتر ۳۰ تیغه خورشیدی دو موتوره *

* اینورتر : مارک کومارک *

* المنت سرامیکی مارک الکتروژن *

* لوازم تابلو برق ls کره و آتونیکس کره *

سازنده انواع دستگاه گرانول ساز :

✅گرانول ساز رشته ای
✅گرانول ساز عدسی
✅ گرانول ساز با قابلیت واتر رینگ و هوا خشک
✅گرانول ساز نایلون
✅گرانول ساز پت pet
✅ گرانول ساز تک مرحله
✅ گرانول ساز دو مرحله

گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

⬢⬢ سازنده و تولید کننده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و دستگاه گرانول ساز
⬢⬢ سازنده و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک
⬢⬢ مشاوره، طراحی، ساخت، تولید و راه اندازی خط تولید
⬢⬢ با ۲۰ سال سابقه ساخت و تولید
⬢⬢ با گارانتی و پشتیبانی
⬢⬢ ساخت، تولید، صادرات و واردات تجهیزات انواع ماشین آلات و تجهیزات خط تولید ظروف یکبار مصرف

 

شماره تماس : 09122203855

تولید کننده ورق پت PET / ورق پلی اتیلن ترفتالات

ورق PET به اصطلاح پلی اتیلن ترفتالات ، یک ورق ترموپلاستیک رایج میباشد که دارای مقاومت مکانیکی عالی و مقاومت عمومی خوبی را فراهم میکند. مقاومت آن در مقابل مواد شیمیایی بسیار  زیاد بوده و رطوبت خیلی کم جذب میکند و نهایتا عایق الکتریکی خوبی میباشد. ورق پت تخت همچنین در کاربرد های سایشی عملکرد بسیار خوبی داشته و دارای یک سطح سخت میباشند که میتوان به راحتی ماشین کاری و پرداخت بر روی آن انجام داد.

 

بیشترین و بالاترین موارد استفاده از ورق پت ، در بسته بندی مواد غذایی و صنایع دارویی است. این ورق ها کاملا بهداشتی بوده و بر روی رنگ و طعم و بوی مواد غذایی و دارویی، به هیچ عنوان تاثیر نمیگذارد. نفوذ بسیار کمی داشته. ورق پت بایستی از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا مشتری با خیال راحت ، محصول مورد نظر را خریداری نمایند. علی الخصوص در بسته بندی محصولاتی نظیر روغن های طبیعی و نوشابه گازدار مورد استفاده قرار میگیرد. زیرا در مقابل گازها بسیار نفوذ ناپذیر است.

 

ورق پت برعکس سایر ورق های پلاستیکی نظیر پلی کربنات ، ورق هایمپک و پلکسی و … دوست دار محیط زیست میباشد و صددرصد قابل بازیافت هستند. یعنی همه آن را میتوانید مجدد بازیافت کنید. همچنین ، قابل ذکر است هم به روش مکانیکی هم به روش شیمیایی قابل بازیافت میباشد. این ماده در الیاف لباس ها نیز بکار میرود. البته لازم به ذکر است نوع ورق که در الیاف استفاده میشود با نوعی که در بسته بندی مواد غذایی استفاده میشود، متفاوت میباشد.

 

گروه صنعتی بهساز پلیمر ، تولید کننده و فروشنده ورق پت در سرتاسر کشور و صادر کننده به اقصی نقاط جهان میباشد. مشتریان محترم جهت ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان ما از ساعت 9 صبح تا 21 در تماس باشید و ضخامت و عرض ورق و تیراژ تان را بفرمایید تا خدمتتان قیمت اعلام نماییم. گروه صنعتی بهساز پلیمر در تلاش است تا با تولید محصولات متنوع و با کیفیت ، رضایت مشتریان خود را به نحو احسنت جلب نماید. 

 

از آن جا که ورق پت مورد تایید کارشناسان برای استفاده از صنعت بسته بندی مواد غذایی میباشد. از رول پت برای بسته بندی مواد غذایی استفاده میشود. همچنین ورق پت در تماس با آب حل نمیشود و هیچ واکنشی نمیدهد ، در ساخت بطری های آب مورد استفاده قرار میگیرد.

 

یکی دیگر از ویژگی های مهم رول پت که استفاده از آن را بسیار جذاب میکند، قابل بازیافت بودن آن است. اخیرا در بسیاری از کشور های جهان بیشتر به محیط زیست توجه میکنند که ویژگی قابل بازیافت بودن رول پت منجر شده نگرانی دوست داران محیط زیست کم شود. ورق پت یا رول پت وزن سبکی داشته و شفاف میباشد و استقامت بالایی دارد و بیشترین استفاده را همانطور که در فوق گفته شد، در بسته بندی مواد غذایی و بطری های نوشیدنی استفاده میشود. ورق پت چند دهه است که وارد بازار جهانی شده و تا به امروز محبوبیت خود را بعلت کارایی بالا حفظ نموده است.


برای مطالعه بیشتر : 

.

تولید و عرضه رول و ورق های پلیمری

.

تولید کننده ورق PP / ورق پلی پروپیلن شفاف و رنگی

.

تولید کننده ورق PS و هایمپک / ورق پلی استایرن و HIPS

.


موارد استفاده از ورق پت :

1 ) در بسته بندی

2) در پزشکی

3 ) در الیاف برای لباس

4 ) در غذا و نوشیدنی ها

5 ) در صنایع الکتریکی

6 ) در مهندسی مکانیک

7 ) در مهندسی دریا

مزایا : 

1 ) مقاومت مکانیکی بالا و دارای سختی و مقاومت 

2 ) دارای ثبات ابعادی بسیار بالا 

3 ) مقاوم در مقابل سایش و ضد خوردگی 

4 ) تمیز کردن آسان 

5 ) مقاومت در مقابل ضربه 

6 ) طول عمر فوق العاده بالا 

7 ) خصوصیات برجسته ترموفرمینگ 

8 ) مقاوم در مقابل پاک کننده های رایج 

 

مشخصات فنی

1 ) مواد : پی وی سی 

2 ) شکل : بصورت ورق 

3 ) رنگ : رنگ بندی کامل 

4 ) سطح : براق 

5 ) مشخصات : مقاوم در مقابل آتش ، طول عمر فوق العاده بالا و مقاوم در مقابل ضربه و مانع از انتقال حرارت ماورا بنفش

6 ) کاربرد کلی : دکوراسیون داخلی و لوازم تزیینی 

7 ) مورد استفاده در صنایع : ساختمان سازی و بازسازی ، دکوراسیون داخلی ، سازندگان پلاستیک و تجارت  

 

قیمت ورق پت 

گروه سنعتی بهساز پلیمر ، تولید کننده ورق پت ، برای تولید محصولات خود از بروز ترین ماشین آلات که ساخت مجموعه خود میباشد، با بهترین کیفیت ورق و نازل ترین قیمت به بازار ارائه میدهد.  رول پت های ساخت مجموعه ما، ساخته شده از مواد نو و درجه یک میباشد ، شما مشتریان عزیز میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر در تماس باشید 

 

 

 خرید ورق پت 

قیمت ورق پت طبق نرخ مواد اولیه و تغییرات ارزی و نوسانات ارزی ، گاهی متغیر میباشد. جهت استعلام قیمت ورق پت ضخامت و عرض و نوع مصرف رو به کارشناسان ما در میان گذاشته تا قیمت روز را خدمتتان اعلام کنند. 

 

شماره تماس : 09122203855

 

ساخت دستگاه تولید ورق پت

فروش ورق PET

بهساز پلیمر سازنده دستگاه تولید ورق PET 

 

 گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

⬢⬢ سازنده و تولید کننده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و دستگاه گرانول ساز
⬢⬢ سازنده و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک
⬢⬢ مشاوره، طراحی، ساخت، تولید و راه اندازی خط تولید
⬢⬢ با ۲۰ سال سابقه ساخت و تولید
⬢⬢ با گارانتی و پشتیبانی
⬢⬢ ساخت، تولید، صادرات و واردات تجهیزات انواع ماشین آلات و تجهیزات خط تولید ظروف یکبار مصرف

تولید کننده ورق PS و هایمپک / ورق پلی استایرن و HIPS

تولید کننده ورق PS و هایمپک / ورق پلی استایرن و HIPS

 

تولید کننده ورق PS و هایمپک / ورق پلی استایرن و HIPS

 

پلی استایرن همان ماده اولیه پلاستیک میباشد که نوعی ترکیب پلیمری شفاف و بسیار سخت و مقاوم در برابر جذب آب میباشد که با علامت PS شناخته میشود. ویژگی نظیر عایق حرارتی و الکتریکی ورق های پلی استایرن منجر شده که در صنعت ساختمان سازی کاربرد فراوان داشته باشد. ورق PS در سه نوع معمولی و ورق هایمپک و پلی استایرن انبساطی ساخته میشود. بیشترین کاربرد پلی استایرن در تهیه ظروف یکبارمصرف، اسباب بازی، لوازم بهداشتی و ورزشی ، در صنایع الکتریکی و حتی صنعت خودرو میباشد.

این محصول ، نوع مقاوم دیگری بنام کوپلیمر یا ورق هایمپک میباشد که شکل مقاوم شده و اصلاح شده پلی استایرن است در واقع با افزودن ماده ای بنام پلی بوتادین به پلی استایرن معمولی ، پلیمری مقاوم تر و محکم تر بنام پلی استایرن مقاوم یا هایمپک ساخته میشود که همین ویژگی منجر شده گزینه مناسبی برای ساخت وسایل بسته بندی قرار بگیرد. ورق پلی استایرن در ساخت لوازم خانگی کاربرد بسیاری دارد. یکی دیگر از کاربرد های ورق هایمپک ، برای بسته بندی مواد غذایی میباشد، تعداد قابل توجهی از شرکت های صنایع غذایی در ایران وجود دارد که همه آن ها برای بسته بندی محصولات خود از ورق هایمپک استفاده میکنند ، یکی از دلایل مهم که منجر شده این مجموعه ها از ورق هایمپک به جهت بسته بندی مواد غذایی خود استفاده کنند، زیبایی این نوع ورق میباشد. میتوان گفت ، هیچ یک از ورق هایی که برای بسته بندی محصولات استفاده میشود به زیبایی ورق هایمپک نمیباشند و جلوه ظاهری مناسبی را ایفا نمیکنند.

برای شناخت بیشتر ورق هایمپک پیشنهاد میشود این مقاله از گروه صنعتی بهساز پلیمر را از دست نداده و در ادامه با ما همراه باشید.


برای مطالعه بیشتر :

.

تولید و عرضه رول و ورق های پلیمری

.

تولید کننده ورق PP / ورق پلی پروپیلن شفاف و رنگی

.

تولید کننده ورق پت PET / ورق پلی اتیلن ترفتالات


ویژگی و خصوصیات ورق هایمپک :

تولید کننده ورق PS و هایمپک / ورق پلی استایرن و HIPS

 

مقاومت و استحکام بسیار بالای ورق هایمپک

مهمترین مشخصه و ویژگی که هایمپک را از سایر پلی استایرن ها جدا میکند، استحکام و مقاومت بسیار بالای آن در مقابل فشار و ضربه میباشد. این خاصیت با افزودن پلی بوتادین یا کوپلیمر لاستیکی به پلی استایرن معمولی ایجاد میگردد. در خصوص شکننده بودن و میزان خم شدن ورق هایمپک میتوان گفت در مقابل خم شدن انعطاف پذیری پایینی داشته و میتوان به مقدار کمی آن را خم کرد و اما چنانچه از این مقدار بیشتر شود، میشکند. در کل به نسبت ورق پلکسی گلاس انعطاف بیشتری دارا میباشد.

 

قیمت پایین و اقتصادی ورق هایمپک

یکی از مزیت های مهم دیگر که میتوان در مورد طلق هایمپک بیان کرد، قیمت پایین آن در مقایسه با سایر طلق های پلاستیکی میباشد. قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن این ورق منجر شده با بسیار مورد توجه قرار بگیرد و در صنایع مختلف به عنوان ماده ای با خاصیت زیاد که در کاهش هزینه ها تاثیر گذار میباشد، استفاده شود.

 

واکنش پذیری طلق هایمپک

در کل پلی استایرن با بسیاری از مواد واکنش نمیدهد و همین امر منجر شده به وفور در صنعت بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار بگیرد. اما در مقابل برخی از حلال های آلی ، عملکرد ضعیفی داشته و واکنش میدهد. یکی دیگر از مشخصات ورق هایمپک ، اشتعال زا بودن آن میباشد.

 

امکان بازیافت پلی استایرن مقاوم

یکی از ویژگی های مهم پلی استایرن که برای محیط زیست هم سودمند میباشد ، قابلیت بازیافت پلی استایرن است. هایمپک در دمای بالا ، بدون تغییر شیمیایی ذوب میشود و مجدد با تغییر دما و قالب گیری خوبی که دارد به اشکال و طرح های دیگری تبدیل میشوند.

 

امکان چاپ روی ورق هایمپک

میتوان با اعمال چاپ روی ورق هایمپک ، رنگ و نمای دیگری به آن بخشید یا طرح و لوگو خاصی را روی آن چاپ کرد. یکی دیگر از انواع روش هایی که برای چاپ روی هایمپک بکار میرود، چاپ فلکسوگرامی میباشد که البته با چاپ افست نیز امکان چاپ و طرح زنی روی این طلق ها وجود دارد.

 

خاصیت رنگ پذیری هایمپک

یکی دیگر از ویژگی های هایمپک، رنگ پذیری خوب آن میباشد. این خاصیت منجر شده ورق هایمپک در رنگ های متنوعی نظیر سفید و مشکی و قرمز و آبی و زرد و … تولید و عرضه شود.

 

وزن پایین هایمپک

سبک بودن طلق هایمپک ، کاربرد آن را بشدت افزایش داده و از دلایلی که هایمپک به حرف اول در ساخت بسته بندی مواد تبدیل شده، سبکی وزنی آن است. که در مقابل استحکام و قیمت مناسب، گزینه ای ایده آل محسوب میگردد.

 

ضد رطوبت بودن و عایق صوتی و گرما بودن طلق هایمپک

پلی استایرن مقاوم یا هایمپک ، میزان جذب رطوبت بسیار پایینی داشته و این خاصیت در میان سایر انواع پلی استایرن مشاهده میگردد که به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی خوب عمل میکند.

 

میزان شفافیت ورق هایمپک

چنانچه بخواهیم ورق هایمپک را از لحاظ شفافیت مورد بررسی قراردهیم، بایستی گفت که سطحی تقریبا شفاف داشته اما این میزان در مقایسه با پلی استایرن معمولی کمتر میباشد. علت آن نیز وجود مواد دیگری نظیر بوتادین در ساختار پلی استایرن مقاوم است که در عوض استحکام بخشیدن به آن، از میزان شفافیت هایمپک میکاهد.

 

قابلیت برش لیزری و دستی بر روی طلق هایمپک

با توجه به موضوع فراگیر شدن استفاده از لیزر در همه صنایع، وجود موادی که در مقابل لیزر انعطاف خوبی داشته باشند، بسیار حایز اهمیت میباشد. ورق هایمپک از سری مواد پلاستیکی میباشد که در مقابل برش لیزری بسیار انعطاف پذیر میباشد. بدین معنی که این ورق را میتوان با استفاده از دستگاه برش لیزر ، به آسانی برش زد و برش های تمیز و با کیفیت نسبت به روش های دستی روی آن اعمال کرد بطوری که شکستگی یا خوردگی روی لبه های آن ایجاد نشود. برش دستی طلق هایمپک به وسیله کاتر های مخصوص برش طلق انجام میشود.

 

ویژگی های طلق هایمپک

1 ) محکم در مقابل ضربه

2) سطحی نیمه شفاف

3 ) رنگ پذیری آسان

4 ) قابلیت چاپ روی آن

5 ) خاصیت ضد باکتریایی

6 ) ضد رطوبت

7 ) قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن 

8 ) قابلیت گرم شدن و شکل پذیری مجدد

9 ) انعطاف پذیری خوب در مقابل برش لیزری

10 ) دارای رنگ بندی های مختلف و ضخامت یک تا 8 میل

11 ) مقاوم در مقابل اشعه فرابنفش 

12 ) دی الکتریک

13 ) واکنش پذیری پایین

14 ) سازگار بودن با مواد غذایی 

15 ) سبک وزن 

16 ) اشتعال زایی بالا

17 ) کمی منعطف در مقابل خم شدن

18 ) قابل بازیافت 

 

کاربرد ها و موارد استفاده از پلی استایرن مقاوم 

 

ورق هایمپک در اکثر صنایع مورد استفاده قرار میگیرد زیرا دارای خواص کاربردی زیادی میباشد و عین حال قیمت مناسبی نسبت به اکثر مواد پلاستیکی میباشد. به کاربرد های ورق هایمپک میپردازیم.

1 ) ساخت ظروف یکبار مصرف 

2 ) ساخت لوازم بهداشتی

3 ) ساخت انواع اسباب بازی 

4 ) سینی غذا

5 ) بسته بندی صنعتی 

6 ) ساخت فنجان

7 ) ساخت بدنه لوازم خانگی

8 ) تابلو های راهنمایی و هشدار 

9 ) تابلوهای تبلیغاتی

10 ) ساخت شابلون 

11 ) ساخت ظروف لبنی

12 ) بکارگیری در ساخت تلویزیون و رادیو و کامپیوتر

13 ) ساخت لوازم پزشکی

14 ) در ساخت لوازم الکترونیکی

15 ) استفاده در ساخت ساعت

16 ) اولین لایه مقاوم در مقابل سرما در ساخت یخچال و فریزر 

17 ) ساخت ماکت

18 ) ساخت کابینت

19 ) ساخت محفظه حمام 

 

خرید ورق هایمپک 

قیمت ورق هایمپک طبق نرخ مواد اولیه و تغییرات ارزی و نوسانات ارزی ، گاهی متغیر میباشد. جهت استعلام قیمت ورق هایمپک ضخامت و عرض و نوع مصرف رو به کارشناسان ما در میان گذاشته تا قیمت روز را خدمتتان اعلام کنند. 

 

شماره تماس : 09122203855

 

ساخت دستگاه تولید ورق هایمپک

فروش ورق PS

بهساز پلیمر سازنده دستگاه تولید ورق پلی استایرن PS 

دستگاه تولید ورق PP.PS برای تولید ورق و رول پلاستیکی میباشد که در این دستگاه مواد اولیه بصورت گرانول پتروشیمی وارد دستگاه میشود و پس از ذوب و تغییر شکل و عبور از سیستم نورد دستگاه محصول نهایی بصورت ورق و رول یک دست با ضخامت یکنواخت تولید میگردد .

ماشین آلات و دستگاههای تولید ورق های PP.PS ساخت این شرکت ، برای تولید ورق ، جهت استفاده در دستگاههای ترموفرمینگ ، تولید ظروف یکبارمصرف ، در دو سایز بوده که از نظر عرض و ضخامت ورق تولیدی با هم برابر بوده و فقط در ظرفیت تولید باهم تفاوت دارند .

 

گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

⬢⬢ سازنده و تولید کننده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و دستگاه گرانول ساز
⬢⬢ سازنده و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک
⬢⬢ مشاوره، طراحی، ساخت، تولید و راه اندازی خط تولید
⬢⬢ با ۲۰ سال سابقه ساخت و تولید
⬢⬢ با گارانتی و پشتیبانی
⬢⬢ ساخت، تولید، صادرات و واردات تجهیزات انواع ماشین آلات و تجهیزات خط تولید ظروف یکبار مصرف

تولید ورق pp

ورق پلی پروپیلن یکی از پرمصرف ترین و اساسی ترین بسپار های مورد استفاده در دنیا و بزرگترین مصرف کننده پلی پروپیلن میباشد. ورق پ پ (پلی پروپیلن) در واقع یک ترموپلاست میباشد که هزینه آن مانند پلی اتیلن کم بوده و با این وجود از لحاظ ساختاری شبیه پلی اتیلن میباشد. 

تفاوتی که در ساختار شیمیایی با پلی اتیلن داشته، منجر شده انعطاف پذیری کمتر و استحکام بیشتری نسبت به این پلیمر داشته باشد. ورق پلی پروپیلن ترکیبی از مواد سبک IDPE و مواد سنگین HDPE میباشد که ضمن مقاومت خوب ، دارای انعطاف پذیری قابل قبولی میباشد. شکل ظاهری این ورق ها شفاف نبوده و از ویژگی های مهم ورق های پ پ ، میتوان به مقاومت آن ها در مقابل مواد شیمیایی و خستگی و تاخوردگی اشاره نمود. لذا از این ورق ها در صنایع شیمیایی به عنوان پوشش های مقاوم در مقابل خورندگی استفاده میشود.


برای مطالعه بیشتر : تولید و عرضه رول و ورق های پلیمری

 


از ویژگی های شاخص ورق پلی پروپیلن میتوان به دوام بالا و قابلیت استفاده مجدد آن اشاره کرد ، همچنین قابل ذکر است این ورق ها سازگار با محیط زیست بوده و قابل بازیافت میباشند. ورق پلی پروپیلن PP اکثرا در صنایع غذایی ، بهداشتی و مهندسی و پزشکی مورد استفاده قرار میگیرد. همانطور ک گفته شد ورق PP به نسبت پلی اتیلن سختی بیشتر و تحمل درجه حرارت بالاتری را دارا میباشد.

گروه صنعتی بهساز پلیمر   با تجربه بیش از سه دهه بزرگترین تولید کننده ورق های پلیمری ( پلی پروپلین PP | پلی استایران PS | پلی اتیلن PET ) میباشد

مشخصات ورق پلی پروپیلن تولیدی این مجموعه قابل ساخت از عرض 40 سانت تا 80 سانت میباشد و ضخامت 250 تا 1500 میکرون میباشد .

Production of PP Plastic sheets and sale of pet Polymer sheet

: Specifications Of PP Sheets Produced by this UNIT

Width 40-80 cm . thickness 250-1500 Microns


برای مطالعه بیشتر :

تولید کننده ورق PS و هایمپک / ورق پلی استایرن و HIPS
 
تولید کننده ورق پت PET / ورق پلی اتیلن ترفتالات

 


مزایای ورق پلی پروپیلن 

1 ) قیمت به نسبت ارزان منومر پروپیلن در مقایسه با منومرهای سایر پلیمر ها

2 ) قیمت پایین PP در مقایسه با سایر پلیمر ها

3 ) وزن سبک PP

4 ) انعطاف پذیری بالا و طیف گسترده تولید PP با ویژگی های فیزیکی و شیمیایی متغیر

5 ) افزایش کاربرد های جدید و بهبود خاصیت گرید های تولیدی جدید

6 ) افزایش کاربرد PP در وسایل و تجهیزات پزشکی و توسعه کاربرد های PP گرید خاص

7 ) افزایش مصرف PP به شکل آلیاژ با سایر پلیمر ها

8 ) جایگزین نمودن پلیمر هایی نظیر PS، PE و غیره با PP

کاربرد های ورق PP

1 ) انواع ملزومات اداری مانند پوشه ، زونکن و جعبه های بایگانی و …

2 ) انواع لوازم تحریر مانند دفاتر فانتزی ( با چاپ و بدون چاپ ) ، جامدادی و کلاسور و کیف

3 ) انواع پاکت های دکمه دار شفاف و رنگی و چاپدار

4 ) انواع صنایع تبلیغات و بسته بندی مانند جعبه ها و بسته بندی محصولات به شکل شفاف و چاپدار و بروشور ، کارت ویزیت و …

5 ) در مصارف کشاورزی نظیر ورق های زرد رنگ آفت زدا

و چندین کاربرد دیگر که یک ورق پلیمری مقاوم و چاپ پذیر میتواند داشته باشد.


برای اطلاع ازقیمت ورق پ پ با شماره زیر در تماس باشید 

.

گروه صنعتی بهساز پلیمر 

 

09122203855

 


کلمات کلیدی :

تولید ورق pp  | فروش رول pet | تولید ورق هایم پک |  تولید ورق پلی پروپیلن |  قیمت  ورق pp | تولید ورق پی وی سی |  تولید ورق کرکره | تولید ورق پلاستیکی | تولید ورق ام دی اف |  تولید ورق ای بی اس | خط تولید ورق ای بی اس | خط تولید ورق اجدار | دستگاه تولید ورق پلیمری  | دستگاه تولید ورق پلی پروپیلن 

 

دستگاه مکنده مواد پلاستیک ( موادکش – یا انتقال دهنده مواد – هوپر مواد ) یک ابزاری مناسب جهت انتقال انواع مواد پلاستیکی از جمله بادی – نایلون و اکسترودر و سایر ماشین آلات صنعتی پلاستیک با ظرفیت های مختلف به دستگاه مورد نظر عنوان میشود. با توجه به این که کارگران در بسیاری موارد بخاطر مشغولیت بیش از حد ، نمیتوانند به موقع مواد را پر کنند، در صورت نداشتن مواد اولیه، دستگاه ، قادر به تولید نخواهد داشت . بدین علت برای تولید یکنواخت و بدون ضایعات و مهمتر از همه صرفه جویی در زمان تولید، بکارگیری از موادکش با توجه به موقعیت دستگاه و نوع مواد تان، امری ضروری میباشد.

انواع مختلف دستگاه مکنده مواد پلاستیک

دستگاه مکنده مواد پلاستیک با توجه به نوع کاربری و نوع مواد قابل انتقال به دستگاه پلاستیک ( ماشین آلات صنایع پلاستیک قبیل دستگاه تزریق و اکسترودر و بادی و نایلون و … ) به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند. در زیر به برخی از انواع دستگاه موادکش پلاستیک اشاره میکنیم .

 

1 ) دستگاه موادکش هوایی

دستگاه موادکش هوایی جزو مکنده هایی است که جهت انتقال مواد پلاستیکی نظیر گرانول های پلاستیک به دستگاه تزریق پلاستیک و اکسترودر و سایر ماشین آلات صنایع پلاستیک مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه با تولید هوای فشرده ای که بکمک فن ایجاد میگردد، مواد را از مخزن های موادکش به سمت دستگاه تزریق میکشاند. در این دستگاه، فقط از هوا جهت ایجاد فشار استفاده میشود و هیچگونه قطعه مکانیکی در آن وجود ندارد که بخاطر این موضوع ، این دستگاه مقدار نویز کمتری به نسبت سایر مکنده ها عمل میکند.

 

2 ) دستگاه مکنده مواد پلاستیک زمینی

دستگاه مکنده موادپلاستیک زمینی یا موادکش زمینی، دستگاهیست که جهت انتقال مواد اولیه پلاستیکی به دستگاه تزریق و سایر ماشین آلات صنایع پلاستیک بکار میرود. این دستگاه جهت جمع آوری مواد اولیه و حمل و نقل آنها و تخلیه آنها در محل مورد نظر مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه موادکش زمینی اغلب دارای یک قالب مستطیلی با پایه های فلزی میباشد که روی چرخ هایی حرکت میکند ؛ در بالای قالب یک توری ایستاده میباشد که مواد اولیه پلاستیکی را در خود جمع آوری کرده و به وسیله موتور برقی به دستگاه  پلاستیک منتقل میکند.

 

تفاوت دستگاه موادکش زمینی با هوایی

اگر بخواهیم در مورد تفاوت دستگاه مکنده مواد پلاستیکی زمینی یا هوایی بگیم، میتوان گفت تفاوت دستگاه موادکش زمینی با هوایی در روش انتقال مواد میباشد. مواد با استفاده از هوا از مخزن موادکش جمع آوری شده و به دستگاه مورد نظر انتفال داده میشود . این روش بعلت سرعت بالا و عدم تماس مستفیم با مواد، مناسب برای انتقال مواد پلاستیکی حساس به آلودگی یا تغییر رنگ است. اما در مکنده مواد پلاستیک زمینی ، مواد بوسیله یک پیستون از مخزن موادکش جمع آوری شده و به دستگاه مورد نظر انتقال میابد. در این روش ، مواد با پیستون در ارتباط مستقیم قرار گرفته و بدلیل این تماس مستقیم ، مناسب برای انتقال مواد با چگالی بالا و موادی که به سرعت آلوده میشوند، نیست. بنابراین، برای انتخاب دستگاه مناسب ، بایستی نوع مواد و شرایط مورد استفاده را در نظر داشت.

 

بررسی ویژگی های دستگاه مکنده مواد پلاستیک

 

 

ویژگی های دستگاه مکنده مواد پلاستیک شامل موارد زیر میباشد :

1 ) کاربرد گسترده

دستگاه مکنده مواد پلاستیک بخاطر کاربرد های وسیع در صنعت پلاستیک، به عنوان یکی از ابزار های اساسی در فرآیند های تولیدی مورد استفاده قرار داده میشود.

 

2 ) سهولت استفاده

دستگاه موادکش پلاستیک بخاطر طراحی ساده و سهولت کاربردی ، قابلیت استفاده در کارخانه های کوچک و بزرگ را دارا میباشد.

 

3 ) قابلیت تنظیم سرعت

دستگاه مکنده مواد پلاستیک ، با قابلیلت تنظیم سرعت، به کاربران اجازه میدهد تا سرعت مواد انتقالی خود را طبق نیاز خود تنظیم نمایند.

 

4 ) صرفه جویی در زمان و هزینه

بکارگیری از دستگاه مکنده موادپلاستیک، علاوه بر صرفه جویی در زمان تولید، منجر به کاهش هزینه های تولید نیز میگردد.

 

5 ) کارآیی بالا

دستگاه مکنده مواد پلاستیک با کارآیی بالا، به کاربران این امکان میدهد که تا در مدت زمان کوتاهی، حجم بالایی از مواد را کشیده و به دستگاه پلاستیک انتقال دهند.

 

6 ) قابلیت تمیز کردن

دستگاه مکنده مواد پلاستیک ، قابلیت تمیز کردن آسان را داشته و این ویژگی منجر به عمر مفید دستگاه میگردد.

 

اجزای اصلی دستگاه موادکش پلاستیک

 

 

دستگاه مکنده پلاستیک شامل چندین قسمت اساسی میباشد ک شامل موارد زیر میباشد :

1 ) مخزن

جایی که مواد اولیه داخل آن قرار میگیرند و برای تغذیه به دستگاه تزریق مورد استفاده قرار میگیرند.

 

2 ) سیستم تزریق

قسمتی که مواد را که به داخل دستگاه تزریق میکند، این سیستم شامل موتور و پمپ میباشد که با استفاده از آن ، مواد اولیه از مخزن به دستگاه تزریق انتقال داده میشود.

 

3 ) سیستم کنترل

قسمتی از دستگاه که وظیفه کنترل همه فرآیند های دستگاه و تنظیمات مربوطه را به عهده دارد. این سیستم میتواند شامل صفحه نمایش و کنترلر الکترونیکی و سنسور های متفاوت باشد.

 

4 ) سیستم خنک کننده

قسمتی که به جهت خنک کردن مواد بعد از تزریق بکار میرود. این سیستم میتواند شامل یک فن خنک کننده باشد که هوا را از طریق مواد تزریق شده عبود میدهد.

 

5 ) قالب

قسمتی که شکل دهی به مواد تزریق شده رو عهده دار میباشد ، این قالب میتواند شامل دو قطعه یا قالب چند قطعه باشد . به اندازه ای که طبق نیاز صنعت مورد استفاده قرار بگیرد. این اجزا با همکاری یکدیگر در دستگاه مکنده مواد بکار میرون تا فرآیند تزریق و شکل دهی به مواد پلاستیک رو به نحو احسنت انجام دهند.

 

مزایای مکنده مواد زمینی و هوایی

مزیت بکارگیری از دستگاه موادکش زمینی و هوایی وسیع بوده و منجر شده تا سرعت تولید در کارخانه ها چندین برابر شود. بدین دلیل همین مزیت های این سیستم ، سطح کاربری گسترده ای داشته و توانسته خدمات خوبی به صنایع ارائه کند. مزیت دیگر این دستگاه تخلیه خودکار مواد داخل قیف میباشد بدون اینکه نیروی انسانی دخالتی در این امر داشته باشد. گرد و غبار ایجاد شده بعلت انتقال مواد به دستگاه ، بسیار کم میباشد و این قادر است سطح آلودگی را تا حد الامکان کاهش دهد. بوسیله این دستگاه میتوان در مصرف انرژی و زمان صرفه جویی نمود زیرا دستگاه طبق حجم و نوع مواد تنظیم میشود و طبق زمان خاصی کار را به اتمام میرساند. از سایر مزایای این دستگاه ، قدرت زیادآن میباشد بطوری که مواد دائما از داخل دستگاه به مخزن پمپ میشود و مخزن هیچ وقت خالی نمیماند.

کاربرد دستگاه مکنده زمینی و هوایی

دستگاه مکنده زمینی و هوایی هرکدام دارای سطح کاربری گسترده ای میباشند. در صنعت بازیافت ، ما شاهد استفاده گسترده از این تجهیزات میباشیم زیرا مواد پلاستیکی و گرانولی به کمک این دستگاه ، وارد مخزن بازیافت میگردد و تولید سرعت بیشتری پیدا میکند. موادکش مواد بازیافتی را سریعابه دستگاه تزریق پمپاژ میکند . مکنده تک فاز و سه فاز در این صنعت مصارف گوناگونی داشته و با توجه به حجم مواد و حد فاصل انتقال آن ها مورد استفاده قرار میگیرند. در صنایع تولیدی که مواد پلاستیکی و گرانولی تولید میشوند، این دستگاه کارآیی خوبی از خود نشان میدهند.

سخن پایانی

در گروه صنعتی بهساز پلیمر انواع مکنده های زمینی و هوایی از نوع تک فاز و سه فاز و گرانولی موجود میباشد که صنایع میتوانند متناسب با نیاز و مصرف خود آنها را انتخاب کنند. کیفیت بالا و قیمت کاملا رقابتی و متاسب این تجهیزات، رقابت را برای خرید دوچندان نموده است.

معرفی گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

گروه صنعتی بهسازان پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و از بدو شروع همیشه سعی نموده که با استفاده از علم روز در این صنعت ماشین آلات تولیدی خود را از نظر فنی و کیفی در بالاترین سطح نسبت به موقعیت و امکانات موجود کشور ، طراحی و تولید نماید  .

 

لازم به توضیح و تذکر است که در بین سازندگان دستگاه در ایران فقط  2 یا 3 واحد دارای مجوز و پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن هستند که گروه صنعتی بهساز پلیمر از سال 79 تحت پروانه بهره برداری سازمان صنایع فعالیت می‌نماید.

و همچنین متاسفانه اکثر آگهی دهندگان در فضای اینترنت با عنوان سازنده دستگاه ظروف یکبارمصرف واسطه می‌باشند و هیچگونه مجوز از اداره صنایع نداشته و حتی نام شرکت و یا نام تجاری انتخاب کرده برای معرفی کالا خود نیز درهیچ اداره و سازمانی ثبت شده نیست.

دستگاه ها و خط تولید های ساخت گروه صنعتی بهساز پلیمر

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و گیربکس اکسترودر و سیلندرمارپیچ

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک  (ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و گیاهی )

✅ دستگاه تولید ورق ژئومبران و دستگاه تولید ورق استخر کشاورزی

✅ دستگاه تولید سینی نشا

✅ دستگاه گرانولساز مواد (  PP.PE.PS.ABS.PET رشته ای تک و دو مرحله  )  ( عدسی . واتر رینگ . هوا خشک )

✅ سازنده دستگاه تولید ورق PP  و  PS و ABS و  PE وPET

✅ اکسترودر تک مارپیچ PS.PP.PE   و اکسترودر دومارپیچ موازی پارالل

✅ دستگاه تولید درب لیوان یکبار مصرف کاغذی، قهوه ، اسپرسو، پنیر و ماست شفاف PET

..

لیست قیمتهای مختلف خط تولید دستگاه ظروف یکبارمصرف

گروه صنعتی بهساز پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و آماده ارائه و فروش دستگاه ظروف یکبار مصرف  در ظرفیت ها و سایز های مختلف میباشد

برای اطلاع از قیمت های ** ماشین آلات صنایع پلاستیک *** با شماره زیر در تماس باشید

گروه صنعتی بهساز پلیمر 

09122203855

 

 

اینورتر های صنعتی در دو نوع میباشند ، تک فاز و سه فاز

اینور صنعتی تک فاز ، موتور برق هایی میباشند که دارای یک هدایت کننده و یک سیم خنثی باشد. اما در نوع اینورتر صنعتی سه فاز، سه هدایت کننده و دارای یک سیم خنثی هست. نوع جریان متناوب یا AC برقی بوده که دائم جهت جریان برق آن تغییر میکند. حقیقتا AC همان جریان برقی میباشد که در منازل و مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرد اما نوع سه فاز برای مشاغل صنعتی کاربرد داشته تا بتوانند بارهای بیشتری را تحمل کنند. در این مقاله از گروه آی تی بهساز پلیمر ، قصد داریم به بررسی در مورد  تفاوت اینورتر صنعتی تک فاز و سه فاز بپردازیم.، تا انتها همراهمان باشید.

 

معرفی اینورتر صنعتی

اینورتر ، فرکانس و سطح ولتاژ تولیدی را به کمک تقویت کننده ها به سطح ولتاژ و فرکانس مناسب تبدیل میکند و برق AC خروجی را با ولتاژ مورد نیاز کاربر هماهنگ میکند. در واقع میتوان گفت که به هر دستگاهی که برق DC را به AC تبدیل میکند ، اینورتر میگویند. از پارامتر های مهم که در سرعت کار این دستگاه تاثیر گذار است ، فرکانس ولتاژ ورودی میباشد و تغییر آن برای تنظیم سرعت اینورتر صورت میگیرد. اینورتر های صنعتی به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم بندی میشوند.

اینورتر های تک فاز با بزق تک فاز کار میکند و اینورتر های سه فاز با برق سه فاز .

اجزای اصلی اینورتر ها عبارتند از :

1 ) قسمت یک سو کننده برق شهر

2 ) صافی خازنی و تغییر قدرت یا IGBT


برای مطالعه بیشتر : بررسی تفاوت میان الکتروموتور گیربکسی و اینورتر


اینورتر تک فاز چیست؟

اینورتر تک فاز در مشاغل کوچک و خانه های جدید کاربرد دارد و برق تک فاز به کمک اینورتر منتقل میگردد و برای این منظور دوسیم فعال و یک سیم خنثی در آن تعبیه شده است. برق شبکه یا سیستم PV خورشیدی فقط از سیم فعال گذشته و سیم خنثی از تابلو برق به زمین منتقل میگردد . سیم خنثی در خانه یا مشاغل برای این منظور کاربرد داشته و چنانچه اشکال یا خطایی در مسیر بازگشت به تابلو برق پیش بیاید ، بتواند منبع جریان الکتریکی را برگرداند. با این کار فیوز قطع یا شکسته میشود و برق قطع شده و جلوی برق گرفتگی را میگیرد.

 

اینورتر سه فاز چیست؟

اینورتر سه فاز دارای چهار سیم میباشد که سه سیم آن فعال و یک سیم آن خنثی میباشد . سیم خنثی آن در تابلوبرق زمین نصب میشود. از اینورتر سه فاز میتوان در خانه ها و مشاغل بزرگتر استفاده کرد. استفاده از اینورتر میتواند امکانی را فراهم نماید که سیم کشی کوچک و ارزان با ولتاژ های پایین صورت گیرد.

 

تشخیص اینورتر تک فاز و سه فاز

برای اینکه شما بتوانید تشخیص دهید اینورتر مورد استفاده شما تک فاز میباشد یا سه فاز، بایستی شما تابلوبرق را مورد بررسی قرار دهید و دقیت نمایید کلید اصلی شما ، یک قطب است یعنی اینورتر شما تک فاز میباشد و چنانچه مشاهده کردید کلید اصلی شما دارای سه قطب است، بدان معنیست که سه فاز میباشد. روش دیگری که میتوانید با کمک آن به تک فاز بودن یا سه فاز بودن اینورتر پی ببرید، این است که از ارائه دهنده برق در مورد منبع تغذیه سوال کنید. به جهت این منظور ، بایستی فتوکپی برق خود را داشته باشید. روش تشخیص دیگری که میتواند بشما کمک کند بررسی فیوز سرویس است به این ترتیب خانه هایی که به فیوز تک فاز متصل هستند ، یک فیوز سرویس دارند اما در خانه ها یا مشاغلی که از منبع تغذیه سه فاز استفاده میشود ، سه فیوز سرویس دارند.

 

کدام اینورتر مناسب است؟ اینورتر تک فاز یا سه فاز؟

اختمالا برای شما هم پیش بیاید که برای منزل یا مشاغل شما کدام اینورتر مناسب است؟ اگر دارایی شما تک فاز بوده و از اینورتر تک فاز استفاده میشود ، بایستی از اینورتری کمک بگیرید تا 5 کیلووات حجم داشته باشد ، برای این منظور میتوانید از کارشناسان این زمینه کمک بگیرید .

چنانچه دارایی شما سه فاز است میتوانید از اینورتر های تک فاز و سه فاز کمک بگیرید. با این تفاسیر اپراتور های شبکه کمک میکند که در فازها تعادل ایجاد شود. شما بایستی یکی از این دو روش را انتخاب کرده یا بایستی از سه اینورتر تک فاز استفاده کنید یا یک اینورتر سه فاز انتخاب کنید که برای هر سه فاز کاربردی باشد.

 

مزایای اینورتر تک فاز و اینورتر سه فاز

اینورتر های تک فاز و سه فاز برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. در صنعت جهت راه اندازی الکتروموتور ها از اینورتر ها استفاده میکنند. در زیر به برخی از مزایای اینورتر ها میپردازیم

1 ) انرژی مصرفی و هزینه برق را کاهش میدهد.

2 ) جریان راه اندازی را کاهش میدهد و طول عمر موتور را افزایش میدهد.

3 ) امکان تغییر سرعت و حرکت موتور وجود داشته.

4 ) در مقابل بار اضافه محافظت میشود.

6 ) امکان کار کردن موتور در تایم هایی که ولتاژ ورودی متغیر است.

7 ) امکان کنترل کردن از راه دور سرعت و گشتاور وجود دارد.

8 ) دارای سرعت بیشتری از سرعت نامی موتور به وجود میآورد.

9 ) برای حرکت کردن قابل برنامه ریزی میباشد.

10 ) امکان راه اندازی و توقف های پیوسته وجود دارد.

11 ) از امکانات نرم افزاری جهت مدیریت عملکرد کنترل دور استقاده میگردد.

12 ) چنانچه از اینورتر برای راه اندازی استفاده شود.عمر مفید آن بالا میرود.

13 ) امکان راه اندازی بسیار ساده تر موتور وجود دارد.

14 ) جریان راه اندازی به نسبت به راه اندازی بوسیله مدارات رله کنتاکتوری کاهش میابد.

15 ) تنش های الکتریکی و مکانیکی کاهش میابد و همچنین منجر به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری میگردد.

 

سخن پایان

 

امروزه در بسیاری از موارد مختلفی چه در صنایع کوچک و چه صنایع بزرگ از اینورتر استفاده میشود. از نوع تک فاز برای صنایع کوچک که دارای برق کمتری و نوع سه فاز برای صنایع بزرگتر که به حمل بار سنگین تری نیاز دارند مورد استفاده میشود. شما برای خرید این محصول و هر سوال و ابهامی که دارید میتوانید همه روزه از 9 صبح تا 19.00 با مشاوران ما در تماس باشید .

 

معرفی گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

گروه صنعتی بهسازان پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و از بدو شروع همیشه سعی نموده که با استفاده از علم روز در این صنعت ماشین آلات تولیدی خود را از نظر فنی و کیفی در بالاترین سطح نسبت به موقعیت و امکانات موجود کشور ، طراحی و تولید نماید  .

 

لازم به توضیح و تذکر است که در بین سازندگان دستگاه در ایران فقط  2 یا 3 واحد دارای مجوز و پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن هستند که گروه صنعتی بهساز پلیمر از سال 79 تحت پروانه بهره برداری سازمان صنایع فعالیت می‌نماید.

و همچنین متاسفانه اکثر آگهی دهندگان در فضای اینترنت با عنوان سازنده دستگاه ظروف یکبارمصرف واسطه می‌باشند و هیچگونه مجوز از اداره صنایع نداشته و حتی نام شرکت و یا نام تجاری انتخاب کرده برای معرفی کالا خود نیز درهیچ اداره و سازمانی ثبت شده نیست.

دستگاه ها و خط تولید های ساخت گروه صنعتی بهساز پلیمر

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و گیربکس اکسترودر و سیلندرمارپیچ

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک  (ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و گیاهی )

✅ دستگاه تولید ورق ژئومبران و دستگاه تولید ورق استخر کشاورزی

✅ دستگاه تولید سینی نشا

✅ دستگاه گرانولساز مواد (  PP.PE.PS.ABS.PET رشته ای تک و دو مرحله  )  ( عدسی . واتر رینگ . هوا خشک )

✅ سازنده دستگاه تولید ورق PP  و  PS و ABS و  PE وPET

✅ اکسترودر تک مارپیچ PS.PP.PE   و اکسترودر دومارپیچ موازی پارالل

✅ دستگاه تولید درب لیوان یکبار مصرف کاغذی، قهوه ، اسپرسو، پنیر و ماست شفاف PET

..

لیست قیمتهای مختلف خط تولید دستگاه ظروف یکبارمصرف

گروه صنعتی بهساز پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و آماده ارائه و فروش دستگاه ظروف یکبار مصرف  در ظرفیت ها و سایز های مختلف میباشد

برای اطلاع از قیمت های ** ماشین آلات صنایع پلاستیک *** با شماره زیر در تماس باشید

گروه صنعتی بهساز پلیمر 

09122203855

 

بررسی تفاوت میان الکتروموتور گیربکسی و اینورتر

بررسی تفاوت میان الکتروموتور گیربکسی و اینورتر

بررسی تفاوت میان الکتروموتور گیربکسی و اینورتر

 

موتورهای گیربکسی و اینورتر ، جهت تنظیم سرعت موتور های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند. در هنگام طراحی هر فرآیند و دستگاه صنعتی ، همیشه نیاز است که سرعت موتور های الکتریکی را تنظیم کنیم. گرچه استاندارد سرعت موتور های الکتریکی روی 900 ، 750 ، 1400 و 3000 دور موتور قرار دارد، اما همیشه نمیتوان از این سرعت برای ساخت سیستم های صنعتی استفاده کرد. شاید برای شما نیز پیش آمده است که تفاوت میان الکتروموتور گیربکسی و اینورتر در چیست؟؟؟؟

در این مقاله از گروه صنعتی بهساز پلیمر به بررسی تفاوت میان الکتروموتور گیربکسی و اینورتر میپردازیم، تا انتها همراهمان باشید.

آشنایی با الکتروموتور گیربکسی

از گیربکس ها میتوان برای تنظیم سرعت موتور ، آن هم بصورت مکانیکی استفاده کرد، حقیقتا در طراحی هر نوع از گیربکس ها،  چرخ دنده ها وظیفه تغییر سرعت را به عهده دارند. مثلا در ساده ترین نوع گیربکس طراحی شده ، میتوان دو چرخ دنده را با اندازه هایی متفاوت مشاهده کنید. طراحی هر چرخ دنده، نوع رفتار افزایشی یا کاهشی بودن سرعت گیربکس را مشخص میکند. الکتروموتور گیربکسی را میتوان ، مجموعه ای حاصل از همکاری موتور الکتریکی و گیربکسی بشمار آورد . جهت بررسی الگوی تغییر سرعت، کافیست به نسبت تبدیل گیربکس ها توجه کنید. گیربکس ها را میتوان برحسب نسبت تبدیل کاهش یا افزایش سرعت موتور ، تقسیم بندی کرد.

آشنایی با اینورتر

اینورتر را میتوان ، از دیگر دستگاه های الکترونیکی تنظیم سرعت حساب کرد. تغذیه موتور های الکترونیکی به وسیله خطوط ولتاژ 220 تا 380 جریان AC یا جریان DC انجام میشود. با تنظیم ولتاژ و فرکانس، قادر خواهید بود تا میزان قدرت و سرعت موتور را تعیین نمایید. نکته جالب این است که موتور هایی که دارای دوره استاندارد 900 ، 1400 و … دارا میباشند. فقط با بکارگیری از سطح ولتاژ استاندارد 220 و یا 380 ولت و فرکانس 50 الی 60 هرتز، قادر میباشند تا به این سرعت دسترسی یابند.

بدیهی است که با تغییر سطح ولتاژ و فرکانس، سرعت موتور هم روندی کاهشی به خود میگیرد. هدف تولید دستگاه الکترونیکی اینورتر، تغییر هدفمند سطح ولتاژ و سطح فرکانس موتور میباشد. جالب است بدانید این دستگاه را در مسیر جریان برق اصلی قرار میدهند تا با تغییر سطح ولتاژ یا فرکانس، سرعت موتور را تنظیم میکند.

 

تفاوت میان اینورتر و الکتروموتور گیربکسی

تفاوت میان اینورتر و الکتروموتور گیربکسی در طراحی سیستم الکترونیکی و مکانیکی آن ها میباشد. اگرچه هر دو دستگاه را برای تنظیم سرعت موتور های الکتریکی استفاده میکنند، اما روش عملکرد آن ها با یکدیگر ، تفاوتی اساسی داشته و از دیگر تفاوت های این دستگاه میتوان به قدرت مانور برای تنظیم سرعت موتور و دیگر موارد فهرست زیر اشاره کرد:

1 ) گیربکس ها از سیستم مکانیکی و اینورتر از قطعات الکترونیکی جهت تنظیم سرعت موتور استفاده میکنند.

2) گیربکس هیچ گونه تغییری در سرعت موتور اعمال نکرده و فقط با استفاده از چرخ دنده ها، میزان سرعت ثابت موتور را به سرعت دیگری بدل خواهد کرد. این درحالیست که اینورتر به صورت مستقیم بر روی ولتاژ و فرکانس دستگاه تاثیر میگذارد و بدین شکل سرعت موتور را تغییر میدهد.

3 ) بعلت تشکیل شدن گیربکس ها از قطعات مکانیکی ، آن ها قادر نیستند تا سرعت موتور هایی با دور بالا را تنظیم نمایند . از این دستگاه ها فقط میتوان جهت تنظیم سرعت موتور های 750 و 900 و 1400 دور استفاده کرد.  از آنجا که چرخ دنده های گیربکس بسادگی در سرعت های بیشتر از 3000 دور، آسیب میبینند، بایستی از اینورتر استفاده بکنیم. دستگاه های اینورتر را میتوان جهت تنظیم هر نوع موتور با هر سرعت استانداردی استفاده کرد.

4 ) الکتروموتور های گیربکسی نمیتوانند تغییرات سرعت را در بازه های بزرگی اعمال نمایند. این دستگاه ها تنها قادر میباشند تا بصورت دور ثابت یا تغییر دور محدود مورد استفاده قرار بگیرند. از طرفی دیگر این بازه برای دستگاه اینورتر بسیار بزرگتر خواهد بود.

5 ) تنظیم سرعت گیربکس ها را نمیتوان از راه دور یا بشکل اتوماتیک انجام داد ، از طرفی اینورتر ها این امتیاز را دارا میباشند که برای تنظیم سرعت، از تحت شبکه یا سیگلنال آنالوگی استفاد کنند. خوشبختانه میتوان سرعت موتور اینورتر دار را بوسیله PLC تنظیم کرد.

6 ) اینورتر ها میتوانند فرمان های الکتریکی را در طراحی مدار فرمان برق صنعتی ارسال کنند  این دستگاه از تیغه هایی برخودار میباشد که میتوان از آنها برای ابزار های کنترل سیستم و قسمت های مرتبط با موتور الکتریکی استفاده کرد. از طرفی دیگر، گیربکس های مکانیکی از این ویژگی برخوردار نمیباشند.

7 ) از سایر توانایی های اینورتر ها، میتواان به تامین امنیت موتور الکتریکی اشاره نمود. این دستگاه قادر میباشد تا شرایط اضافه بار یا اتصال کوتاه را شناسایی کرده و مانع آسیب رسانی به الکتروموتور شود. نکته حایز اهمیت این است که گیربکس ها این قابلیت را دارا نمیباشند.

8 ) تقویت گشتاور الکتروموتور ، وظیفه ای میباشد که گیربکس ، آن را بر عهده داشتند. در صورت نیاز به افزایش گشتاور موتور در سرعت های کم، اینورتر ها قادر نیستند تا این کار را انجام دهند . این دستگاه علاوه بر کاهش سرعت موتور، قدرت موتور را نیز کاهش خواهد داد . از طرفی نیز گیربکس ها میتوانند بدون کم کردن قدرت موتور، سرعت آن را کاهش دهند.

9 ) الکتروموتور گیربکس دار ، به نسبت اینورتر، از شرایط نگهداری سخت تری برخوردار است. زیرا که ساختار آن ها از چرخ دنده تشکیل شده و برای داشتن عملکردی مناسب به روغن کاری و گریس کاری منظم نیازمند است. به بیانی دیگر این دستگاه ها نیازمند این هستند که بصورت مداوم ، سطح مخزن روغن آن ها را مورد بررسی قرار بگیرد.

معرفی گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

گروه صنعتی بهسازان پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و از بدو شروع همیشه سعی نموده که با استفاده از علم روز در این صنعت ماشین آلات تولیدی خود را از نظر فنی و کیفی در بالاترین سطح نسبت به موقعیت و امکانات موجود کشور ، طراحی و تولید نماید  .

 

لازم به توضیح و تذکر است که در بین سازندگان دستگاه در ایران فقط  2 یا 3 واحد دارای مجوز و پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن هستند که گروه صنعتی بهساز پلیمر از سال 79 تحت پروانه بهره برداری سازمان صنایع فعالیت می‌نماید.

و همچنین متاسفانه اکثر آگهی دهندگان در فضای اینترنت با عنوان سازنده دستگاه ظروف یکبارمصرف واسطه می‌باشند و هیچگونه مجوز از اداره صنایع نداشته و حتی نام شرکت و یا نام تجاری انتخاب کرده برای معرفی کالا خود نیز درهیچ اداره و سازمانی ثبت شده نیست.

دستگاه ها و خط تولید های ساخت گروه صنعتی بهساز پلیمر

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و گیربکس اکسترودر و سیلندرمارپیچ

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک  (ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و گیاهی )

✅ دستگاه تولید ورق ژئومبران و دستگاه تولید ورق استخر کشاورزی

✅ دستگاه تولید سینی نشا

✅ دستگاه گرانولساز مواد (  PP.PE.PS.ABS.PET رشته ای تک و دو مرحله  )  ( عدسی . واتر رینگ . هوا خشک )

✅ سازنده دستگاه تولید ورق PP  و  PS و ABS و  PE وPET

✅ اکسترودر تک مارپیچ PS.PP.PE   و اکسترودر دومارپیچ موازی پارالل

✅ دستگاه تولید درب لیوان یکبار مصرف کاغذی، قهوه ، اسپرسو، پنیر و ماست شفاف PET

..

لیست قیمتهای مختلف خط تولید دستگاه ظروف یکبارمصرف

گروه صنعتی بهساز پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و آماده ارائه و فروش دستگاه ظروف یکبار مصرف  در ظرفیت ها و سایز های مختلف میباشد

برای اطلاع از قیمت های ** ماشین آلات صنایع پلاستیک *** با شماره زیر در تماس باشید

گروه صنعتی بهساز پلیمر 

09122203855

 

فودگرید  

همانگونه ک میدانید ، پلاستیک ماده ای شگفت انگیز و همه کاره میباشد که دارای منشا عنصری میباشد. عناصر جدول تناوبی نظیر کربن، هیدروژن و اکسیژن و گوگرد و نیتروژن ، همگی، بلوک های سازنده انواع پلاستیک ها هستند که برای ساخت اغلب محصولاتی که ما روزانه استفاده میکنیم، مورد استفاده قرار میگیرد.

بعضی از پلاستیک ها جهت استفاده در محصولات گوناگون مانند عینک و ظروف و وسایل خانگی و تجهیزات فنی و …. مورد استفاده قرار میگیرد ، بعضی از پلاستیک ها سبک و قوی میباشند و به ما امکان میدهند محصولات بیشتری را با میزان بسته بندی کمتر ارسال بکنیم. پلاستیک ها حتی میتوانند برای استفاده در بسته بندی مواد غذایی و تجهیزات پزشکی در مقابل باکتری ها مقاوم باشند، در این مقاله از گروه صنعتی بهساز پلیمر ب بررسی انواع پلاستیک فودگرید و کاربردهای آن میپردازیم، تا انتها همراهمان باشید

در کل میتوان گفت به هر نوع پلاستیک، بسته بندی که امکان تماس با مواد غذایی در مدت زمان طولانی داشته باشد را پلاستیک فود گرید میگویند.

پلاستیک فودگرید چیست؟

پلاستیک فودگرید ، به عنوان پلاستیک ایمن برای مواد غذایی تعریف میگردد این اصطلاح به هر پلاستیک مناسب برای تماس با مواد غذایی یا نوشیدنی قابل مصرف اشاره میکند. از آنجا که بعضی از مایعات اسیدی قادرند مواد شیمیایی را از ظرف خود خارج کنند، تاکیدا پیشنهاد میشود در ظروف مناسب نگهداری شوند. قانون غذا و دارو و آرایشی که به وسیله غذا و دارو و وزارت بهداشت ایران تصویب شده است، یک ماده قابل تماس با غذا را بعنوان ماده ای تعریف میکند که برای استفاده در برنامه های تولید و بسته بندی و ذخیره سازی و حمل و نقل مواد غذایی بدون خطر بروز اثرات فنی در نظر میگیرد. در مواد غذایی ” اثرات فنی ” که در این تعریف به آنها اشاره شده است، شامل شست و شو میباشد که طعم غذا و نوشیدنی هارا تحت تاثیر قرار میدهد و در صورت مصرف مواد آسیب دیده، خطرات بالقوه ای برای سلامت انسان ایجاد میکند.

 

علت بکارگیری پلاستیک برای بسته بندی موادغذایی:

پلاستیک ها به علت های مختلفی در بسیاری از بسته بندی ها و ظروف مواد غذایی استفاده میشوند. پلاستیک ها به محافظت از مواد غذایی در مقابل آسیب ها کمک میکنند ، ایمنی غذا را تامین کرده و تازگی غذا را افزایش میدهند.

 

نحوه تشخیص سمی نبودن پلاستیک استفاده شده در بسته بندی مواد غذایی

راهی برای تشخیص این موضوع بدون آزمایش وجود ندارد بدین دلیل سازمان بهداشت و وزارت دارو با تخصیص سیب سلامت و دیگر مجوز های بهداشتی ، کیفیت کالا و قابلیت تماس با مواد غذایی یا همان ( فودگرید) را مشخص میکند.

انواع پلاستیک های فود گرید چیست؟

برای تعیین اینکه آیا پلاستیک مورد نظر، قابلیت تماس با مواد غذایی را دارا میباشد، لازم نیست متخصص پلاستیک باشید. ساده ترین راه بررسی این است که به دنبال کد شناسایی رزین ( یعنی شماره بازیافت ) باشید که این کد، نوع مواد پلاستیکی را مشخص میکند . این کد شامل یک مثلث فلش است که عددی بین یک و هفت را احاطه میکند. ( به طور کلی میتوان گفت اعداد یک تا هفت نشان دهنده پلاستیک فودگرید است. )

PETE یا PET

PETE یا PET (پلی اتیلن ترفتالات) پلاستیکی سبک وزن میباشد که بصورت نیمه سفت یا سفت ساخته شده است که آن را در مقابل ضربه مقاوم تر میکند و به محافظت از مواد غذایی یا مایعات داخل بسته بندی کمک میکند.

این پلیمر اغلب در بسته بندی مواد غذایی برای نوشابه ها و نوشیدنی های ورزشی و آب معدنی ها و انواع سس و کچاپ و … استفاده میشود.

آیا PETE یا PET (پلی اتیلن ترفتالات) برای تماس با غذا تایید شده است؟ بله

آیا قابل بازیافت است؟ بله

 

HDPE نایلکس

پلی اتیلن با چگالی بالا ، یک پلاستیک سخت و مات میباشد که محکم و سبک وزن میباشد به عنوان مثال ، یک ظرف پارچ شیر HDPE فقط دو انس وزن داشته باشد اما کماکان آنچنان قوی است که توانایی حمل یک گالن شیر را داشته باشد

HDPE چه کاربردی دارد؟

HDPE اغلب در بسته بندی مواد غذایی برای آب میوه ها و پارچ های شیر و بطری های سرکه و کیسه های دسته دار نایلکس مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرد.

آیا HDPE یا همان نایلکس برای تماس با غذا تایید شده است؟ بله

HDPE آیا قابل بازیافت است ؟ بله

 

پلی اتیلن سبک و سنگین چیست ؟

پلی اتیلن سنگین (HDPE) و سبک (LDPE)

 

LDPE  نایلون چیست؟

پلی اتیلن با چگالی کم، نازک تر از بعضی رزین های دیگر میباشد و همچنین دارای مقاومت حرارتی بالایی میباشد. با توجه به چقرمگی و انعطاف پذیری ، LDPE اغلب در برنامه های کاربردی فیلم استفاده میشود که درآن آب بندی حرارتی مورد نیاز میباشد.

کاربرد LDPE

LDPE اغلب در بسته بندی مواد غذایی برای تهیه درب قوطی قهوه ، کیسه های نان و پک های شش عددی نوشیدنی و همچنین کیسه های میوه و سبزیجات مورد استفاده در فروشگاه های مواد غذایی استفاده میگردد.

آیا LDPE یا همان نایلون برای تماس با مواد غذایی تایید شده است؟ بله

آیا LDPE یا همان نایلون قابل بازیافت میباشد؟ فیلم های نایلونی (انعطاف پذیر) قابلیت بازیافت دارند اما نمونه هایی که بشکل فشرده تزریقی تولید میشوند خیر

 

PVC چیست؟

عنصر کلر ، ماده اولیه ای میباشد که برای ساخت پلی وینل کلرید ( همان PVC ) مورد استفاده میشود. نوعی پلاستیک معمولی که از نظر بیولوژیکی و شیمیایی مقاوم میباشد. این دو ویژگی به ظروف پی وی سی کمک میکند تا یکپارچگی محصولات داخل آن ، از قبیل دارو ها را حفظ کنند.

کاربرد پی وی سی چیست؟

وینیل شفاف بعنوان بسته بندی برای داروهای بدون نسخه مقاوم در مقابل دستکاری و همچنین بسته بندی برای انواع محصولات استفاده میشود. وینیل همچنین در بسته بندی های تاول ( بسته بندی هایی که دارای حفره یا جیب پلاستیکی است ) نظیر بسته بندی برای نعناع های تنفسی یا آدامس مورد استفاده قرار میگیرد.

آیا پی وی سی برای تماس با غذا تایید شده است؟ بله

آیا پی وی سی قابل بازیافت است؟ بله

 

پلی پروپیلن (PP) سلفون

PP چیست؟ پلی پروپیلن تا حدودی سفت میباشد اما به نسبت سایر پلاستیک ها شکننده تر میباشد و هنگام تولید میتوان آن را شفاف یا مات یا رنگ دیگری ساخت. PP درکل دارای نقطه ذوب بالایی است و بویژه برای محصولات بسته بندی مواد غذایی که در ماکروفر استفاده میگردد یا در ماشین ظرفشویی تمیز میشوند، مناسب میباشد.

کاربرد پلی پروپیلن سلفون چیست؟

پلی پروپیلن اغلب در بسته بندی مواد غذایی جهت ساخت ظروف ماست، ظروف شربت و ظروف پنیر خامه ای و همچنین انواع بطری های داروهای تجویزی مورد استفاده قرار میگیرد.

آیا پلی پروپیلن یا سلفون برای تماس با غذا تایید شده است؟ بله

آیا پلی پروپیلن یا سلفون قابل بازیافت است؟ بله

 

پلی استایرن (PS) چیست؟

پلی استایرن (PS) پلاستیکی بی رنگ و سخت و بدون انعطاف پذیری زیاد میباشد و میتوان آن را به شکل فوم درآورد یا در قالب ریخته و در هنگام تولید جزئیات دقیقی را در آن نظیر قاشق یا چنگال پلاستیکی درآورد.

کاربرد پلی استایرن

پلی استایرن در بسته بندی مواد غذایی، ساخت فنجان ، سینی های اغذیه فروشی و نانوایی و ظروف و درب های فست فود و فنجان های داغ و بسته بندی لانچ باکس تخم مرغ استفاده میشود.

آیا پلی استایرن برای تماس با غذا تایید شده است؟ بله

آیا قابل بازیافت است؟ بله

 

سایر پلیمر های (O)

“سایر” یا علامت شماره 7 روی بسته بندی پلاستیکی نشان میدهد که بسته بندی با رزین پلاستیکی بغیر از شش نوع رزین ذکر شده در بالا ساخته شده است. بعنوان مثال بسته بندی میتواند با پلی کربنات یا پلی لاکتید زیست پلاستیک ( PLA ) ساخته شود. یا میتوان  آن را با بیش از یک ماده رزین پلاستیکی ساخت.

سایر پلیمر ها دارای چه کاربردی میباشد؟

در بسته بندی مواد غذایی ، پلاستیک نوع شماره 7 اغلب برای ساخت کوزه های 5 گالنی ، بعضی از بطری های آب مرکبات و سس کچاپ و نیز فنجان ها ، درب قهوه و ظروف صدفی استفاده میشود.

O یا دیگر انواع پلیمر برای تماس با غذا تایید شده است؟ بله

آیا قابل بازیافت هستند؟ بله

هنگامی که نوبت ب گرم کردن مجدد غذا میرسد از ماکروفر نترسید ، بعضی از پلاستیک ها بشکل خاص برای استفاده از ماکروفر ساخته شده است.

 

کاربرد های رایج انواع پلاستیک فودگرید

 

کاربرد های مختلف نایلون و پلاستیک های فودگرید چیست؟

انواع متفاوتی از مواد پلاستیکی با گرید مواد غذایی موجود است که هریک از آن ها برای کاربرد های مختلف غذایی مناسب میباشند. به عنوان مثال :

 

پلی اتیلن ترفتالات ، PET یا PETE ( کد 1 )

بطری های نوشیدنی یکبار مصرف ( مثلا نوشابه ، نوشیدنی های ورزشی و آب و …. ) بطری های چاشنی مانند (سس سالاد و کچاپ و روغن و … ) ، بطری های ویتامین، بادام زمینی ، شیشه های کره

 

پلی اتیلن با چگالی بالا، HDPE (کد 2 )

پارچ های آب و شیر ، کیسه های مواد غذایی ، بطری های فشرده ( نظیر کره ، سرکه ، شربت شکلات و … )

 

پلی وینل کلراید ( PVC ) ( کد 3 ) 

بسته بندی فشرده ( چسبنده ) ، انواع مهر و موم های مقاوم در مقابل دستکاری

 

پلی اتیلن کم چگالی (LDPE) (کد 4 )

درب قوطی، کیسه نان ، بسته بندی 6 عددی نوشیدنی و انواع کیسه های تولید

 

پلی پروپیلن ( PP ) (کد5) 

بطری های دارو، ظروف لبنیات، جعبه های نگهداری مواد غذایی

 

پلی استایرن (PS) (کد6) 

کارد و چنگال پلاستیکی ، فنجان قهوه، ظروف غذاخوری و سینی

ویژگی های مشترک پلاستیک فودگرید

در کل پلاستیک های فودگرید ( پلاستیک های ایمن برای مواد غذایی ) با موارد زیر مشخص میشوند:

  1. مقاوم در مقابل سایش عالی
  2. استحکام و مدول خمشی بالا
  3. ثبات ابعادی برتر

 

 

معرفی گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

گروه صنعتی بهسازان پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و از بدو شروع همیشه سعی نموده که با استفاده از علم روز در این صنعت ماشین آلات تولیدی خود را از نظر فنی و کیفی در بالاترین سطح نسبت به موقعیت و امکانات موجود کشور ، طراحی و تولید نماید  .

 

لازم به توضیح و تذکر است که در بین سازندگان دستگاه در ایران فقط  2 یا 3 واحد دارای مجوز و پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن هستند که گروه صنعتی بهساز پلیمر از سال 79 تحت پروانه بهره برداری سازمان صنایع فعالیت می‌نماید.

و همچنین متاسفانه اکثر آگهی دهندگان در فضای اینترنت با عنوان سازنده دستگاه ظروف یکبارمصرف واسطه می‌باشند و هیچگونه مجوز از اداره صنایع نداشته و حتی نام شرکت و یا نام تجاری انتخاب کرده برای معرفی کالا خود نیز درهیچ اداره و سازمانی ثبت شده نیست.

دستگاه ها و خط تولید های ساخت گروه صنعتی بهساز پلیمر

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و گیربکس اکسترودر و سیلندرمارپیچ

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک  (ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و گیاهی )

✅ دستگاه تولید ورق ژئومبران و دستگاه تولید ورق استخر کشاورزی

✅ دستگاه تولید سینی نشا

✅ دستگاه گرانولساز مواد (  PP.PE.PS.ABS.PET رشته ای تک و دو مرحله  )  ( عدسی . واتر رینگ . هوا خشک )

✅ سازنده دستگاه تولید ورق PP  و  PS و ABS و  PE وPET

✅ اکسترودر تک مارپیچ PS.PP.PE   و اکسترودر دومارپیچ موازی پارالل

✅ دستگاه تولید درب لیوان یکبار مصرف کاغذی، قهوه ، اسپرسو، پنیر و ماست شفاف PET

..

لیست قیمتهای مختلف خط تولید دستگاه ظروف یکبارمصرف

گروه صنعتی بهساز پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و آماده ارائه و فروش دستگاه ظروف یکبار مصرف  در ظرفیت ها و سایز های مختلف میباشد

برای اطلاع از قیمت های ** ماشین آلات صنایع پلاستیک *** با شماره زیر در تماس باشید

گروه صنعتی بهساز پلیمر 

09122203855