میکسر های رطوبت گیر(گازگیر دار) به چه میکسر هایی گفته میشوند؟

میکسر های گازگیر دار ( یا میکسر های دارای رطوبت گیر ) و میکسر هایی که بر روی آنها فن و المنت هم تعبیه شده است، نوعی از میکسر های عمودی میباشد که در این مقاله از گروه صنعتی بهساز پلیمر به بررسی آن میپردازیم ، تا انتها همراهمان باشید :

.

 .

میکسر های عمودی، نوعی ماشین آلات صنعتی است که داخل آن یک مارپیچ عمودی در وسط یک مخزن قرار داشته و با کشیدن مواد از پایین به بالا و ریختن آن بر روی هم دیگر، منجر به اختلاط آن ها میشود. میکسر مواد پلاستیکی و گرانول عمودی، با بهره گیری از چرخش سریع ماردون ( مارپیج ) مواد را از پایین مرکزی به بالا برده و سپس مواد را به صورت منحنی شکل به پایین انتقال میدهد. این عملیات منجر شده که مواد اولیه در مدت زمان کوتاهی و به صورت یک نواخت مخلوط شوند

میکسر عمودی مواد پلاستیکی و گرانول ، که در صنعت پلاستیک برای مخلوط کردن ذرات پلاستیکی استفاده میشود، پلاستیک های مختلف به شکل یکنواخت مخلوط میشوند، موتور کند کننده را اتخاذ میکنند و منجر میشود فرآیند مخلوط کردن باعث ایجاد فرآیند حل شدن یا خراب شدن مواد نشود.

نکاتی قبل از راه اندازی اولیه و تست اولیه وجود دارد که بایستی به آن توجه شود و سازندگان دستگاه نیز قبل از راه اندازی ، به مشتریان محترم خود اعلام نمایند.

قبل از آزمون ، بایستی یک آزمایش عملیاتی خالی صورت گیرد. قبل از تست ، بایستی استحکام تمامی قسمت های اتصال میکسر های عمودی پلاستیکی بزرگ بررسی گردد. مقدار روغن روان کننده در کاهنده و یکپارچگی تجهیزات الکتریکی بایستی بررسی شود و سپس سوییچ عمومی بایستی بسته شود. منبع تغذیه بایستی متصل شده باشد و آزمایش عملکرد خالی بایستی انجام شود.

 

ویژگی ها :

 

– مخلوط کردن حلقه مارپیچ باعث میشود مواد پلاستیکی خام ، یکدست و سریع تر ترکیب شوند.

–  از آنجا که مواد در هنگام خشک کردن، حالت جریان را حفظ میکند، منجر به نفوذ حرارت یکنواخت  میشوند و زمان خشک شدن کوتاه است و جمع شدن آن آسان نمیباشد.

– قابل استفاده برای انواع مواد اولیه پلاستیکی و مخلوط کردن مستربچ و بازیافت و مواد بکر با مخلوط مستربچ بهتر

– میکسر کاملا فولاد ضد زنگ است که به آسانی تمیز میشود و از خوردگی جلوگیری میکند.

– دستگاه ایمنی کنترل شده الکترونیکی برای اطمینان از عملکرد ایمن.

 

میکسر گازگیر دار

 

 

دستگاه های میکسر گازگیر دار، فرآیند اختلاط و رطوبت گیری مواد به صورت همزمان انجام میشود و میتوان به صورت جداگانه از هریک از ویژگی های دستگاه ها استفاده کرد. در پایان و بعد از اتمام مخلوط شدن، مواد با کیفیت بالایی به دست میآید. دستگاه میکسر گازگیر دار مواد پلاستیک، علاوه بر دارا بودن تمامی ویژگی های میکسر های عمودی ، قابلیت مخلوط کردن و گرم کردن مواد به صورت همزمان است و بخاطر همین همزمانی میکس و گرم کردن، کیفیت گازگیری بهبود یافته است. میکسر های گازگیر دار ، میکسر هایی میباشند که میتوانند رطوبت مواد داخل میکسر را با کمک گرما بگیرند و نهایتا محصولی خشک و کاملا مخلوطی را بما میدهند.

 

معرفی گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

گروه صنعتی بهسازان پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و از بدو شروع همیشه سعی نموده که با استفاده از علم روز در این صنعت ماشین آلات تولیدی خود را از نظر فنی و کیفی در بالاترین سطح نسبت به موقعیت و امکانات موجود کشور ، طراحی و تولید نماید  .

 

لازم به توضیح و تذکر است که در بین سازندگان دستگاه در ایران فقط  2 یا 3 واحد دارای مجوز و پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن هستند که گروه صنعتی بهساز پلیمر از سال 79 تحت پروانه بهره برداری سازمان صنایع فعالیت می‌نماید.

و همچنین متاسفانه اکثر آگهی دهندگان در فضای اینترنت با عنوان سازنده دستگاه ظروف یکبارمصرف واسطه می‌باشند و هیچگونه مجوز از اداره صنایع نداشته و حتی نام شرکت و یا نام تجاری انتخاب کرده برای معرفی کالا خود نیز درهیچ اداره و سازمانی ثبت شده نیست.

دستگاه ها و خط تولید های ساخت گروه صنعتی بهساز پلیمر

 

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و گیربکس اکسترودر و سیلندرمارپیچ

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک  (ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و گیاهی )

✅ دستگاه تولید ورق ژئومبران و دستگاه تولید ورق استخر کشاورزی

✅ دستگاه تولید سینی نشا

دستگاه گرانولساز مواد (  PP.PE.PS.ABS.PET رشته ای تک و دو مرحله  )  ( عدسی . واتر رینگ . هوا خشک )

✅ سازنده دستگاه تولید ورق PP  و  PS و ABS و  PE وPET

✅ اکسترودر تک مارپیچ PS.PP.PE   و اکسترودر دومارپیچ موازی پارالل

✅ دستگاه تولید درب لیوان یکبار مصرف کاغذی، قهوه ، اسپرسو، پنیر و ماست شفاف PET

..

لیست قیمتهای مختلف خط تولید دستگاه ظروف یکبارمصرف

گروه صنعتی بهساز پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و آماده ارائه و فروش دستگاه ظروف یکبار مصرف  در ظرفیت ها و سایز های مختلف میباشد

برای اطلاع از قیمت های ** ماشین آلات صنایع پلاستیک *** با شماره زیر در تماس باشید

گروه صنعتی بهساز پلیمر 

09122203855


کلمات کلیدی : 

میکسر گازگیر دارمیکسر مواد پلاستیکمخلوط کن مواد پلاستیکیمیکسر گازگیردارتولید میکسر گازگیر دارفروش میکسر گازگیر دار

ساخت میکسر گازگیر دارگازگیر میکسر دارمیکسر گازگیر دار عمودیساخت دستگاه میکسر مواد پلاستیکیمیکسر مواد پلاستیک و گرانول

دستگاه میکسرگازگیردار موادطراحی و ساخت انواع میکسر عمودیمیکسر مواد پلاستیکی