ساید چنل گرینکو (Greenco)

 

معرفی ساید چنل گرینکو

 

ساید چنل گرینکو Greenco  دستگاهی میباشد با قابلیت دمش و مکش که به میزان مشخصی، قابلیت مکش هوا را دارد. بلوئر ساید چنل گرینکو شامل دو مشخصه مهم شامل ماکزیمم فشار خروجی بر حسب میلی بار و میزان هوا دهی با دبی ماکزیمم که بر حسب متر مکعب بر ساعت تعیین میگردد. بر طبق شکل و نوع و کاربرد میتوان براساس نیاز مشخصه مورد نیاز را انتخاب کرد.

پمپ های کانال جانبی ، ماشین هایی میباشند که به جهت جابجایی هوا از طریق روش جابجایی غیر مثبت استفاده میگردد. یک وسیله جابجایی مثبت، مقداری هوا را به دام انداخته و آن را مجبور میسازد تا یک فاصله معین در یک جهت معین حرک بدهد. با این حال، روشی که بوسیله آن دمنده های کانال جانبی ، هوا را حرکت میدهند. این امکان را میدهد مقداری از هوا که از روی تیغه پروانه عبور میکند، از آن عبور کند. این هوا بوسیله تیغه دیگری به جلو حرکت میکند. ساختار دمنده کانال جانبی به نسبت ساده بوده ، این ساختار شامل یک پروانه با پره هایی میباشد که از آن خارج میگردد. این پروانه در محفظه ای با فضای خالی میان نوک تیغه و محفظه محصور شده میباشد لذا هیچ تماسی با هم نداشته و هوا از طریق یک دریچه ورودی به داخل دمنده جریان میابدو از طریق یک درگاه اگزوز خارج میگردد.

 

نحوه راه اندازی ساید چنل گرینکو Greenco

برای راه اندازی ساید چنل گرینکو Greenco ، موتور پروانه را بصورتی به حرکت در میآورند که تیغه ها در داخل محفظه میچرخند. دمنده هوا از طریق ورودی، هوا را به داخل میکشد و این هوا هنگام ورود ، به وسیله تیغه ای روی پروانه تماس پیدا میکند. تماس با تیغه متحرک ،هوا را تسریع میکند و نتیجا آن را به سمت بیرون به سمت محفظه حرکت میدهد. هوای تحت فشار به وسیله یک خروجی اگزوز از دمنده تخلیه میگردد، اما تمام هوای لمس شده به وسیله تیغه مشخص ، بالافاصله از آن خارج نمیگردد. پمپ هوا گرینکو با یک حلقه دایره ای شکل از فضای بین تیغه های پروانه و محفظه منجر میشود مقداری هوا از اولین تیغه ای که با آن تماس برقرار میکند عبور کرده. مکنده ساید چنل گرینکو Greenco  بدین دلیل گاهی اوقات به عنوان پمپ احیا کننده نیز شناخته میشود. این هوا به پایه تیغه بعدی میآفتد و تماس با این تیغه دوم ، سپس این هوا را به همان روش اول شتاب میدهد.

 

وظیفه ساید چنل گرینکو Greenco

بسیاری از برنامه ها از دمنده های کانال های جانبی، از صنایع سنگین گرفته تا فرآیند های شیمیایی و محیطی استفاده مینمایند. امکان دارد آن ها در عملیاتی نظیر بسته بندی، بلند کردن و انتقال محصولات در یک کارخانه استفاده شوند. اقداماتی نظیر حذف گرد و غبار و دود، هوادهی فاضلاب و استخراج بخار خاک ، به صورت کلی ، وکیوم گرینکو دمنده های احیا کننده برای کاربرد هایی که شامل جریان هوای زیاد در فشار کم یا مکان هایی که نیاز به خلا است ، مناسب میباشند. با توجه به این موضوع که تنها قسمت متحرک هر واحد پروانه است، دمنده های احیا کننده بسیار قابل اعتماد میباشند و سایش کمی را تجربه میکنند. نتیجتا آن ها نیاز به تعمیر و نگهداری یا خرابی به صورت محدود و کمی دارند.

کمترین فاصله بین پروانه و محفظه ایجاب میکند که زباله ها برای عملکرد بدون خرابی از دمنده دور نگه داری شوند. فیلتر کردن هوا قبل از ورود ب دمنده، راه خوبی جهت تمیز نگه داشتن دستگاه و حرکت آزادانه پروانه است. چنانچه پروانه و محفظه قفل شوند، امکان دارد دستگاه غیر قابل تعمیر آسیب ببیند. بعضی از ساید چنل گرینکو برای اهداف خنک کننده به جریان هوا از طریق آن ها متکی هستند. فشار بیش از حد دستگاه امکان دارد منجر به کند شدن یا توقف جریان هوا و نتیجتا مانع خنک شدن لازم شوند. چنانچه پروانه دمنده با سرعتی متفاوت از محفظه گرم شود، ممکن است اندازه آن سریع تر از محفظه منبسط شود. چنین عدم تطابقی میتواند منجر به اختلال در حرکت پروانه در اثر تماس با محفظه شود.

مزایای ساید چنل گرینکو Greenco 

 

سطح سر و صدای کم

دمنده های کانال جانبی به صدا خفه کن داخلی مجهز بوده و صفحه حامل نیز خاموش میشود. حداکثر درجه کاهش نویز به دست میآید. مقدار نویز در حین کار بسته به مدل ، تنها 55 دسی بل تا 80 دسی بل میباشد.

 

بدون لرزش

دمنده کانال جانبی بر روی یک صفحه حامل نصب شده اس که جاذب ارتعاش بوده و هم زدن های احتمالی ناشی از عملکرد روتور تا آنجا که ممکن است کاهش میابد .

 

هوای 100% بدون روغن

به علت چرخش بدون تماس پروانه ها، روغن کاری ضروری نبوده و روش فشرده سازی خشک و بدون روغن بوده و گازی که بایستی فشرده شود آلوده نمیشود.

 

نگهداری راحت و آسان

پروانه دمنده های کانال جانبی ، به طور مستقیم روی شفت موتور نصب میشود. در حین کار ، چرخش کاملا بدون تماس بوده و روغن کاری لازم نیست . این کار منجر شده حتی در حین کار مداوم ، عملیات تقریبا بدون نیاز تعمیر و نگهداری میباشد.

 

کیفیت بسیار بالا

پروانه برای عملکرد بالا طراحی شده است، موتور با کیفیت بالا در کپسول خود محصور شده است و بوسیله آب بندی شفت محافظت میشود. لازم به ذکر است نگهداری دستگاه کم بوده اما طول عمر بالایی دارد.

 

نصب راحت و آسان

نصب دستگاه ها بدون مشکل میباشد و دمنده های کانال جانبی ، آماده اتصال میباشد. در موقعیت محور مورد نظر نصب کنید و اتصالات را به سیستم متصل کنید و نصب الکتریکی را انجام دهید و دستگاه آماده بهره برداری میباشد.

 

قیمت ساید چنل گرینکو

گروه صنعت بهساز پلیمر نماینده فروش ساید چنل گرینکو ، بهترین ساید چنل GREENCO را به شما ارائه میدهد که جهت خرید ساید چنل گرینکو میتوانید با کارشناسان ما همه روزه در تماس باشید . 

عملکرد بلوئر گرینکو

بلوئر را میتوان طبق ساختار و نوع عملکرد آن به چند بخش طبقه بندی کرد :

  • بلوئر تک پروانه
  • بلوئر دو پروانه
  • بلوئر سه پروانه

 

ساید چنل تک پروانه

از جمله مهمترین عوامل تعیین دبی بلوئر ساید چنل، تعداد پروانه استفاده شده در آن میباشد . ساید چنل های تک پروانه حداکثر تا 500 میلی بار فشار را تولید مینماید.

 

ساید چنل دو پروانه

ساید چنل های دو پروانه ، دارای قابلیت ایجاد فشار تا حداکثر 750 میلی بار را دارا میباشند. از مهمترین مزایای ساید چنل ها، قرار گرفتن پروانه روی شفت موتور میباشد که منجر به کاهش لرزش و صدای پمپ میگردد.

این موضوع را علی الخصوص در ساید چنل های گرینکو مشاهده میکنیم که منجر به افزایش کاربرد محصولات این کمپانی در صنایع مختلف میباشد.

 

ساید چنل سه پروانه

ساید چنل های سه پروانه ، قابلیت ایجاد فشار را در میزان بیشتری دارا میباشند. اغلب جنس پروانه ها از آلومینیوم بوده که دارای مقاومت زیادی میباشد. ساید چنل های سه پروانه ، قابلیت ایجاد فشار تا حداکثر 1070 میلی بار را دارا میباشند.

 

ساختار ساید چنل گرینکو

در کل ساختار یک دمنده کانال جانبی نسبتا ساده میباشد. این ساختار شامل یک پروانه با پره هایی است که از آن خارج میشود. این پروانه در محفظه ای با فضای خالی بین نوک تیغه و محفظه محصور شده و هیچ تماسی با هم ندارند. هوا از داخل یک دریچه ورودی به داخل جریان میابد و از طریق یک درگاه اگزوز خارج میشود. ساید چنل گرینکو از یک ورودی و خروجی در سایز های مختلف که بر روی هوزینگ قرار دارد تشکیل شده است. داخل هوزینگ بسته به تک مرحله ای یا دو مرحله ای بودن ساید چنل، پروانه های مخصوص قرار دارند. این پروانه ها از طریق شفت به الکتروموتور 2900 دور متصل میشوند. الکتروموتور نیروی دورانی به دست آمده را به پره های ساید چنل منتقل کرده و بدین ترتیب شاهد عملیات مکش در ورودی بلوئر یا دهش در خروحی ساید چنل خواهیم بود.

نکته : جلوگیری از ورود گرد و عبار و ذرات به داخل ساید چنل امریست مهم. بدین منظور بایستی از فیلتر های مخصوص استفاده کرد. لازم ب ذکر است شرکت گرینکو ساید چنل های خود را به شکلی میسازد که امکان تعویض الکتروموتور بعلت کوپله شدن آن در کارخانه وجود ندارد.

 

ساید چنل دمنده و مکنده گرینکو

ساید چنل ها دارای دو حالت کلی میباشند که این دو حالت دمنده و مکنده میباشد. بلوئر ساید چنل و به عبارتی دیگر ساید چنل دمنده مناسب تمام افرادی میباشد که احتیاج به خروجی قدرتمند از فن عادی دارا میباشند ، بسیار مناسب است. همچنین از سوی دیگر افرادی که نیازمند فشار خلا به حجم بیشتری میباشند و محدوده بیشتری مد نظر آنان است، پمپ وکیوم یا مکنده گرینکئ مناسب آنان میباشد.

کاربرد ساید چنل گرینکو در صنایع مختلف

ساید چنل گرینکو دارای کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف میباشد که در زیر به بررسی آن میپردازیم :

1 ) کاشی و سرامیک

2 ) صنایع بسته بندی

3 ) صنعت تولید کاغذ

4 ) صنایع خودرو سازی

5 ) شیلات و آبخیز داری

6 ) صنایع پودری و گرانول

7 ) صنایع بهداشتی و غذایی

8 ) تصفیه خانه های آب و فاضلاب

 

عملکرد ساید چنل گرینکو GREENCO

عملکرد ساید چنل گرینکو بدین صورت است که به وسیله چرخش پروانه ، هوا را بلعیده و با فشرده سازی هوا، آن را به وسیله فن آلومینیومی با فشار بیشتر خارج میکند. به این نکته توجه کنید قابلیت دمندگی و مکندگی ساید چنل گرینکو محدود بوده و میتوان در شرایطی که نیاز به هوا با حجم یا فشار بالا باشد از این ساید چنل استفاده کرد.

 

کاربرد ساید چنل گرینکو

از ساید چنل گرینکو GREENCO در صنایع تولید پلاستیک و خودرو سازی و تصفیه فاضلاب و آزمایشگاه ها و پرورش ماهی و آبزی ، سیستم انتقال مواد و صنایع سرامیک و کاشی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

مزایای ساید چنل گرینکو

از مزایای ساید چنل گرینکو میتوان به مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی و کیفیت بسیار بالا به نسبت سایر بلوئر های چینی، کم حجم بودن و کم وزن بودن ، آلودگی صوتی بسیار کم، داشتن بازدهی بالا و استهلاک پایین، آسان بودن نگهداری و تعمیر و در دسترس بودن لوازم های یدکی آن اشاره نمود.

 

گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

⬢⬢ سازنده و تولید کننده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و دستگاه گرانول ساز
⬢⬢ سازنده و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک
⬢⬢ مشاوره، طراحی، ساخت، تولید و راه اندازی خط تولید
⬢⬢ با ۲۰ سال سابقه ساخت و تولید
⬢⬢ با گارانتی و پشتیبانی
⬢⬢ ساخت، تولید، صادرات و واردات تجهیزات انواع ماشین آلات و تجهیزات خط تولید ظروف یکبار مصرف

 

شماره تماس : 09122203855

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

68 − = 62