بررسی انواع الکتروموتور های چینی و معرفی بهترین برند های آن

الکتروموتور های چینی در ظرفیت های و توان های مختلفی تولید میشوند. ساخت این محصولات به وسیله طراحان چینی ، منجر به رشد بازار الکتروموتور چینی شده است. الکتروموتور ها در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید میشود و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. الکتروموتور ها دارای ویژگی های بسیاری میباشد که همین ویژگی ها منجر شده طرفداران زیادی را به خود جلب نمایند. چنانچه میخواهید با انواع الکتروموتور های چینی آشنایی پیدا کنید و اطلاعاتی در این زمینه کسب نمایید تا انتها با ما همراه باشید.

الکتروموتور چیست ؟

الکتروموتور یک ماشین الکتریکی میباشد که انرژی الکتریکی را به حرارت مکانیکی تبدیل مینماید. موتور های الکتریکی بین میدان مغناطیسی موتور و جریان الکتریکی در سیم پیچ کار میکنند تا نیرو را تولید کنند. الکتروموتور چینی هم بدین صورت عمل میکنند . نیرو موتور های الکتریکی را میتوان به وسیله استفاده از منابع جریان مستقیم یا منابع جریان متناوب و ژنراتور های الکتریکی تامین کرد. الکتروموتور ها با ابعاد و مشخصات استاندارد، قدرت مکانیکی را برای کاربرد های صنعتی ایجاد میکند. الکتروموتور چینی برای فشرده سازی خط لوله و ذخیره سازی پمپاژ مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین موتور های الکتریکی در فناورب های صنعتی و ماشین آلات و لوازم خانگی، ابزار های برقی بسیار کاربردی میباشد. در ترمز موتور های کششی از موتور های الکتریکی به صورت معکوش به عنوان ژنراتور جهت بازیابی انرژی استفاده میشود که به عنوان یکی از محبوب ترین انواع الکتروموتور است.

(*** موتور کششی ( به انگلیسی : Traction Motor ) گونه ای از موتور های الکتریکی میباشد که در جهت پیش گرانش ماشین آلاتی نظیر لوکوموتیو یا ماشین آلات جاده برقی استفاده میشود. ***)

 

بهترین برند های الکتروموتور چینی

انواع مختلفی از این مدل الکتروموتور ها به وسیله تولید کنندگان مختلف در کشور چین تولید میشود. مهمترین برند های الکتروموتور در صنعت چین به شرح زیر است:

برند دلتا

الکتروموتور دلتا جزو محصول کمپانی گوانگلو چین میباشد که فعالیت اصلی این کمپانی در زمینه تولید انواع دینام و موتور الکتریکی وسایل مختلف میباشد. این کمپانی فعالیت خود را از دهه 80 میلادی آغاز نموده و با تووجه به موقعیت مکانی خود که مجاور با دریای شرق چین میباشد، توانسته در زمینه بازرگانی بین الملل پیشرفت فراوانی داشته باشد و به عنوان یکی از صادر کنندگان مطرح فعالیت مینماید. لازم به ذکر است برند دلتا یکی از بهترین برند های موجود در بازار است. از جمله محصولات این کمپانی میتوان به الکتروموتور های سه فاز و موتور های سری گوست و موتور های با بدنه آلومینیومی تک فاز و سه فاز و موتور های بالابر و … اشاره نمود.  انواع مختلفی از این مدل الکتروموتور ها به وسیله تولید کنندگان مختلف در کشور چین تولید میگردد. مهمترین برند های الکتروموتور در صنعت چین به شرح زیر است:

برند کایجیلی

الکتروموتور کایجیلی از بهترین های برند های الکتروموتور میباشد این برند با دریافت استاندارد بین المللی و تولید انواع مختلفی از این الکتروموتور ها ، یکی از برترین تولید کنندگان میباشد. دلیل اصلی محبوبیت این الکتروموتور، کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول نسبت به سایر تولید کنندگان میباشد. همچنین این محصول در انواع مختلفی الکتروموتور تک فاز و سه فاز برای کاربرد های مختلف طراحی و تولید شده است.

برند گوانگلو

برند گوانگلو جزو پرطرفدار ترین برند های الکتروموتور چینی میباشد و بین رقیب های خود از جایگاه ویژه ای برخوردار میباشد. برند گوانگلو ، الکتروموتور های تک فاز و سه فاز را تولید میکنند. یکی دیگر از محصولات تولیدی این شرکت ، الکتروموتور ترمز دار میباشد. شرکت گوانگلو یک مجموعه تولیدی در شهر تایژواست. که به عنوان یکی از برند های معتبر تولید کننده الکتروموتور است. این شرکت ، انواع الکتروموتور ها را در اندازه و تیپ های مختلف تولید میکند. در واقع الکتروموتور ها در توان های مخنلف از کوچکترین ساز تا سایز های بزرگ را تولید میکنند و دارای استحکام بالایی میباشند. این شرکت با داشتن ویژگی هایی نظیر راندمان بالا، طول عمر بالا، قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مطلوب در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین لازم به ذکر است تمامی الکتروموتور هایی که به وسیله این شرکت تولید میشوند از استاندارد بین المللی IEC پیروی میکنند و در سطح کیفی بالایی قرار دارند.

برند ایده آل 

الکتروموتور چینی ایده آل ، جزو برند های معتبر و برتر کشور چین است که موتور های الکتریکی خود را در توان های مختلف و به صورت تک فاز و یا سه فاز توللید و طراحی کرده است. محصولات این شرکت به دو حالت دوار یا خطی تولید میشوند و دارای کیفیت بسیار بالایی میباشند. همچنین توان الکتروموتور چینی ایده آل میان 18.0 الی 200 کیلووات است. 

برند دایانگ موتور 

این شرکت به عنوان یکی از شرکت های معروف در تولید الکتروموتور چینی در کشور چین میباشد . یک تامین کننده پیشرو در مقیاس بزرگ محصولات مشابه موتور در جهان میباشد که در صنعت های مختلف برای تولید لوازم خانگی و اتومبیل و موتور سیکلت و لوکوموتیو برقی و کنترل اتوماتیک و صنایع دیگر بسیار کاربردی میباشد. این محصولات شامل موتور های ناهمزمان خازن تک فاز و موتور DC  و موتور سری تک فاز و … است. 

برند NJM

شرکت NJM یکی دیگر از کارخانه های بسیار معروف و شناخته شده در چین است که دارای طرفداران زیادی میباشد. این شرکت در زمینه تولید الکتروموتور های چدن فعالیت داشته و شرکت NJM برای تولید محصولات خود از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه نظیر پوسته چدن و سیم پیچ مس استفاده میکنند. همچنین این برند مانند سایر برند های چینی ، الکتروموتور های خود را در فاز ها و توان های مختلف تولید و به بازار عرضه میکند. 

برند Zhejiang Wolong Motor

این شرکت در تولید انواع موتور های صنعتی مختلف، موتور های میکرو و موتور های خانگی و باتری های برقی و دوچرخه های برقی و مجموعه های کامل الکتریکی در انواع مختلف فعالیت دارد. محصولاتی با این نام ، به عنوان یکی از مارک های معروف چین رتبه بندی شده است و در صنعت و تجارت به عنوان یک علامت تجاری شناخته شده در چین است. این برند در سال های متوالی در صنعت تولید الکتروموتور چین ، رتبه اول را دریافت نموده است. بدین دلیل دارای طرفداران زیادی میباشد. 

برند استریم 

یکی دیگر از شرکت های تولید کننده الکتروموتور در چین، برند استریم میباشد که محصولات مختلفی مانند الکتروموتور و پمپ و ژنراتور و …. تولید مینمایند. کیفیت محصولات این برند بسیار بالا بوده و بطوری که باعث واردات این محصول شده است و به عنوان یک نقطه عطف در صنعت ایران میباشد. جنس الکتروموتور های استریم از نوع چدن میباشد و برای بسیاری از فعالیت های صنعتی نظیر ماشین آلات کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین توان الکتروموتور های ایده آل میان 37.0 الی 320 کیلووات است. 

برند Jinlong

برند الکتروموتور چینی Jinlong محصولات باکیفیت و انعطاف پذیری را برای مشتریان خود طراحی و تولید میکنند. این شرکت گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست ، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ، گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی را به صورت متوالی کسب کرده است. این برند الکتروموتور چینی ، با موفقیت تعدادی از فن آوری های تولید میکرو را طراحی نموده است و الکتروموتور هایی با توان مختلف را تولید میکنند.

برند Huali 

این برند الکتروموتور چینی، یک شرکت بسیار بزرگ و شناخته شده ای میباشد که کار اصلی آن ، توسعه و ساخت الکتروموتور ها میباشد. که به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم الکتریکی و تجهیزات چین میباشد. این شرکت در سال 1970 تاسیس شد و دارای 8 شرکت شامل کارخانه موتور، کارخانه سیم آهنربا و ریخته گری میباشد و به دلیل تولید محصولات باکیفیت توانسته است محبوبیت بسیاری را میان مشتریان خود کسب کند. 

 

مزایای استفاده از الکتروموتور چینی 

1 ) قیمت بسیار مناسب و دارای کیفیت خوب 

2 ) دارای حداکثر توان الکتریکی 

3 ) سبب بالا بردن سرعت تولید میگردد.

4 ) اتوماسیون را بالا میبرد. 

5 ) راندمان و بازدهی بالایی میباشد.

 

جمع بندی 

الکتروموتور های چینی دارای ویژگی های بسیاری نظیر افزایش اتوماسیون و افزایش سرعت به فرآیند تولید، تولید الکتروموتور ها در توان های مختلف و قیمت پایین و کیفیت بالا و قابل استفاده در صنایع مختلف میباشد . چنانچه قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد میشود با کارشناسان ما در تماس باشید 

 

 

معرفی گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

گروه صنعتی بهسازان پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و از بدو شروع همیشه سعی نموده که با استفاده از علم روز در این صنعت ماشین آلات تولیدی خود را از نظر فنی و کیفی در بالاترین سطح نسبت به موقعیت و امکانات موجود کشور ، طراحی و تولید نماید  .

 

لازم به توضیح و تذکر است که در بین سازندگان دستگاه در ایران فقط  2 یا 3 واحد دارای مجوز و پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن هستند که گروه صنعتی بهساز پلیمر از سال 79 تحت پروانه بهره برداری سازمان صنایع فعالیت می‌نماید.

و همچنین متاسفانه اکثر آگهی دهندگان در فضای اینترنت با عنوان سازنده دستگاه ظروف یکبارمصرف واسطه می‌باشند و هیچگونه مجوز از اداره صنایع نداشته و حتی نام شرکت و یا نام تجاری انتخاب کرده برای معرفی کالا خود نیز درهیچ اداره و سازمانی ثبت شده نیست.

دستگاه ها و خط تولید های ساخت گروه صنعتی بهساز پلیمر

 

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات گازگیر، میکسر، مکنده مواد و گیربکس اکسترودر و سیلندرمارپیچ

✅ سازنده و تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع پلاستیک  (ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و گیاهی )

✅ دستگاه تولید ورق ژئومبران و دستگاه تولید ورق استخر کشاورزی

✅ دستگاه تولید سینی نشا

دستگاه گرانولساز مواد (  PP.PE.PS.ABS.PET رشته ای تک و دو مرحله  )  ( عدسی . واتر رینگ . هوا خشک )

✅ سازنده دستگاه تولید ورق PP  و  PS و ABS و  PE وPET

✅ اکسترودر تک مارپیچ PS.PP.PE   و اکسترودر دومارپیچ موازی پارالل

✅ دستگاه تولید درب لیوان یکبار مصرف کاغذی، قهوه ، اسپرسو، پنیر و ماست شفاف PET

..

لیست قیمتهای مختلف خط تولید دستگاه ظروف یکبارمصرف

گروه صنعتی بهساز پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و آماده ارائه و فروش دستگاه ظروف یکبار مصرف  در ظرفیت ها و سایز های مختلف میباشد

برای اطلاع از قیمت های ** ماشین آلات صنایع پلاستیک *** با شماره زیر در تماس باشید

گروه صنعتی بهساز پلیمر 

09122203855


0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *