دستگاه تولید سینی نشاء کشاورزی پلاستیکی 

 

این دستگاه نوع خاصی از دستگاه های خط تولید ظروف یکبار مصرف میباشد. و دستگاه تولید سینی نشا در دو مدل فرمینگ و نیمه فرمینگ تولید میشود.

سینی نشا چیست؟

در حال حاضر در کشاورزی مدرن سینی نشا ( که به آن سینی کشت بذر میگویند ) در گلخانه ها برای استفاده بهینه از فضای گلخانه برای تولید و تکثیر انواع سبزی جات و صیفی جات مانند گوجه ، خیار ، فلفل ، هندوانه  ، خربزه و کاهو و کلم و انواع بذر و قلمه گیاهان مورد استفاده قرار میگیرد . در صورت استفاده صحیح و مراقبت از این سینی ها ، میتوانید به دفعات زیاد از آن ها استفاده نمایید که با این اقدامتان باعث صرفه جویی و کاهش هزینه ها میشوید. از سایر مزایای استفاده از سینی نشا میتوان به مواردی نظیر جابجایی و حمل و نقل آسان ، کاهش میزان آسیب دیدگی محصولات و تلفات ، تولید با کیفیت و رشد صحیح گیاهان ، کنترل بیماری و آفات و کاهش مصرف کود و بذر و نهایتا کاهش نیروی منابع انسانی اشاره نمود.

 

مشخصات دستگاه تولید سینی نشا ( موارد مصرفی : پلی استایرن یا هایمپک )

 

دستگاه سینی نشا

دستگاه سینی نشا

✅  برق مصرفی بین 50 تا 70 آمپر

✅  مساحت دستگاه : 1.5 متر عرض | 11 تا 12 متر طول | 2.5 متر ارتفاع

✅  مکانی حداقل با عرض 5 متر و با طول 13 الی 14 متر و ارتفاع 4 متر مورد نیاز است.

✅  تیراژ : برای ظروف بزرگ 1200 عدد در ساعت | ظروف کوچک 2500 تا 3000 عدد در ساعت

✅  نیاز به سوله بهداشتی ندارد. تعداد کارگر : 2 نفر

.

 .

انواع خط تولید سینی نشا کشاورزی :

دستگاه سینی نشاء کشاورزی در دو مدل نیمه فرمینگ و ترموفرمینگ میباشد

تولید سینی نشا با سیستم نیمه فرمینگ

در دستگاه تولید سینی نشاء با سیستم نیمه فرمینگ ، دستگاه قابلیت تولید سینی را فقط از مواد اولیه PS پلی استایرن دارا میباشد. تعداد خانه های سینی در سایز های مختلف 28 – 56 – 72 – 96 – 128 – 168 – 256 – 512 و … قابل ساخت و ارائه میباشد.

دستگاه سینی نشا

قیمت سینی نشا

تولید سینی نشا با سیستم ترمو فرمینگ

نوع دوم دستگاه تولید سینی نشا مدل ترموفرمینگ میباشد که در این دستگاه ظروف سینی نشا از ورق و رول آماده و از قبل تولید شده قابل تولید میباشد . در این مدل از دستگاه میتوان سینی نشا را علاوه بر مواد اولیه پلی استایرن از پلی پروپیلن PP و پلی اتیلن PE نیز تولید کرد. لازم به ذکر است در مدل ترموفرمینگ تیراژ تولید نسبت به دستگاه مدل نیمه فرمینگ بالاتر بوده و همچنین برخلاف دستگاه نیمه فرمینگ که قابلیت تولید سینی نشا فقط از جنس پلی استایرن PS را داشته ، در مدل ترمو فرمینگ از مواد پلی اتیلنو پلی پروپیلن هم میتوان سینی تولید کرد.

 

دستگاه سینی نشا

دستگاه سینی نشا

 

همچین میتوان گفت قیمت دستگاه تولید ظروف سینی نشا با سیستم نیمه فرمینگ PS  پایین تر و ارزان تر از مدل ترموفرمینگ می باشد و بدین جهت تقریبا حدود 90 درصد سینی نشا تولیدی در ایران از جنس PS میباشد. 

قیمت سینی نشا از جنس PS پلاستیکی ارزان تر از سینی با جنس PP یا PE بوده و عمده سینی نشا از جنس PP و PE از ترکیه وارد شده و با قیمت بالاتری به فروش میرسد.

فیلم در حال کار دستگاه تولید سینی نشا :

 

دستگاه تولید سینی نشا از جنس PP.PS.PE با سیستم ترموفرمینگ

دستگاه تولید سینی نشا از جنس PP.PS.PE با سیستم ترموفرمینگ

دستگاه تولید سینی نشا از جنس PP.PS.PE با سیستم ترموفرمینگ

همانطور که اشاره شد در دستگاه نیمه فرمینگ مواد اولیه برای تولید سینی به صورت گرانول و مواد اولیه بوده اما در دستگاه ترموفرمینگ مواد اولیه دستگاه به صورت رول و ورق بوده و بایستی مواد اولیه را از کارخانجات تولید ورق رول خریداری نمود و یا اینکه علاوه بر خرید دستگاه تولید سینی ترموفرمینگ ، دستگاه تولید ورق و رول را نیز خریداری کرد

 

قالب سینی نشا

قالب سینی نشا

قالب سینی نشا

پرس پانچ و سوراخکاری سینی نشا

همچنین در دو مدل فوق فقط سینی نشا به صورت بدون سوراخ تولید شده و برای ایجاد سوراخ بایستی دستگاه پانچ نیز خریداری شود که در صورت سفارش پرس پانچ جهت سوراخکاری سینی نشا قابل سفارش میباشد.

 

پرس پانچ و سوراخکاری سینی نشا

پرس پانچ و سوراخکاری سینی نشا

 

در دستگاه های فوق علاوه بر تولید سینی نشا با تعویض قالب دستگاه میتوان سایر تولیدات برای مصارف کشاورزی نظیر گلدان پلاستیکی ، شانه میوه پلاستیکی هم تولید کرد.

گلدان پلاستیکی و شانه میوه پلاستیکی

گلدان پلاستیکی و شانه میوه پلاستیکی

 

دستگاه شانه میوه

 

دستگاه شانه میوه

دستگاه شانه میوه

گروه صنعتی بهساز پلیمر سازنده و وارد کننده انواع دستگاه شانه میوه

در دستگاه تولید شانه میوه با سیستم نیمه فرمینگ کل خط تولید شامل یکدستگاه است و این دستگاه قابلیت تولید شانه میوه را فقط از مواد اولیه PS پلی استایرن یا هایمپک دارا میباشد

گروه صنعتی بهساز پلیمر علاوه بر ساخت اختصاصی دستگاه تولید شانه میوه ، واحد تجاری این شرکت در امر خرید و فروش انواع ماشین آلات صنایع پلاستیک ( ماشین آلاتی که تولید خود شرکت نمیباشد ) ایرانی و خارجی بصورت نو و استوک که ساخت سازندگان معتبر  بوده ،فعالیت دارد

 

دستگاه شانه میوه

دستگاه شانه میوه

 

دستگاه استوک تولید شانه میوه ، دستگاه زیر یک سال کارکرد میباشد و این شرکت با خرید دستگاههای استوک و تعمیر و اورحال و به روز کردن این دستگاهها در واحد تعمیرات  که مخصوص این امر در نظر گرفته شده ، توسط متخصصین مربوطه اقدام کرده و پس از آماده شدن دستگاه  طبق سفارش خریدار ، قالب مخصوص و سفارشی را نصب و با سرعت و تیراژ مورد قبول نسبت به قیمت استوک بودن دستگاه ، تحویل خریدار میدهد

شانه میوه

شانه میوه

لازم به ذکر است که در بازار ، استوک این دستگاه ها با قیمت بسیار پایین تر نیز وجود دارد که از رده خارج شده هست بدین دلیل در هنگام خرید ، تحقیقات لازمه را انجام دهید .

 

دستگاه شانه میوه پلاستیکی

.

بهساز پلیمر سازنده دستگاه شانه میوه پلاستیکی

.

 .

 

ماشین آلات تولیدی ظروف یکبارمصرف ((( برای مصارف خاص )))

—دستگاه تولید ظروف گیاهی

—دستگاه تولید ظرف سینی نشا کشاورزی

—دستگاه تولید گلدان پلاستیکی یکبارمصرف مخصوص نشا با سوراخ ته

—دستگاه تولید شانه میوه پلاستیکی

—دستگاه تولید شانه تخم مرغ پلاستیکی 6 – 9 – 12 تایی دربدار جدید

—دستگاه تولید ظرف دربدار پذیرایی هواپیمایی . دلی . لانچ باکس PVC.PET

سینی نشا

سینی نشا


لازم به توضیح و تذکر است که در بین سازندگان دستگاه در ایران فقط  2 یا 3 واحد دارای مجوز و پروانه بهره برداری از سازمات صنایع و معادن هستند که گروه صنعتی بهساز پلیمر از سال 79 تحت پروانه بهره برداری سازمان صنایع فعالیت می‌نماید.

و همچنین متاسفانه اکثر آگهی دهندگان در فضای اینترنت با عنوان سازنده دستگاه ظروف یکبارمصرف واسطه می‌باشند و هیچگونه مجوز از اداره صنایع نداشته و حتی نام شرکت و یا نام تجاری انتخاب کرده برای معرفی کالا خود نیز درهیچ اداره و سازمانی ثبت شده نیست.

معرفی گروه صنعتی بهسازان پلیمر 

گروه صنعتی بهسازان پلیمر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ساخت ماشین آلات خط تولید ظروف یکبار مصرف فعالیت داشته و از بدو شروع همیشه سعی نموده که با استفاده از علم روز در این صنعت ماشین آلات تولیدی خود را از نظر فنی و کیفی در بالاترین سطح نسبت به موقعیت و امکانات موجود کشور ، طراحی و تولید نماید  .

جهت ورود به اطلاعات هر دستگاه بر روی نام دستگاه کلیک نمایید

 

دستگاه تولید ظروف یکبارمصرف ترموفرمینگ PP (کلیک)

دستگاه تولید ظروف یکبارمصرف نیمه فرمینگ PS(کلیک)

دستگاهتولید ظروف یکبارمصرفگیاهی (کلیک)

دستگاهتولیدورق پلیمری PP.PS(کلیک)

دستگاه تولید سینی نشا کاری کشاورزی و گلخانه(کلیک)

قیمت خط تولید دستگاه تولید سینی نشا

برای اطلاع از قیمت ** دستگاه تولید سینی نشا *** با شماره زیر در تماس باشید

 

گروه صنعتی بهساز پلیمر 

09122203855